Nett Front, producător de fronturi și elemente decorative pentru mobilier, estimează că va încheia acest an cu o cifră de afaceri de 68 milioane de lei, ȋn creștere cu 15%, față de 2023.
Compania a pornit, ȋn 2006, ȋn Târgu Mureș, ȋntr-un spațiu ȋnchiriat, de 1.200 mp, iar astăzi are ȋn proprietate o fabrică de aproximativ 31.000 de mp și spații de producție de 15.000 de mp. Ȋn aceeași perioadă, numărul angajaților a ajuns de la opt la peste 110.
„Cea mai importantă ȋntrebare pe care mi-am pus-o, ȋn 2006, a fost dacă merită să deschid o fabrică de producție de fronturi din MDF, ȋn România, sau dacă să import produsele și doar să le distribui. Am ales prima variantă, pentru a scurta, pe cât posibil, termenul de livrare. Așa că, ȋmpreună cu doi parteneri externi, am ȋnființat Nett Front România, iar ȋn primii patru ani, am dezvoltat rețeaua de distribuție pe plan național. Afacerea a crescut constant, ne-am extins din toate punctele de vedere – spații, angajați, portofoliu de produse și clienți –, iar ȋn 2019, am devenit unic acționar, după ce am cumpărăt și părțile sociale asociaților mei”, spune Bartha András, fondatorul Nett Front.
Ȋn 2023, Nett Front a ȋnregistrat o cifră de afaceri de 59 milioane de lei.
Compania a accesat proiecte pe fonduri europene ȋntre 2013 și 2018, care au contribuit la creșterea capacității de producție, la deschiderea unei linii automate de vopsit cu robot pentru diversificarea portofoliului de produse cu fronturi vopsite, pe lângă cele ȋnfoliate, și ȋn ultima fază, la modernizarea și optimizarea liniei de înfoliere. Din 2022, se lucrează la reabilitarea energetică a halelor, s-au montat panouri solare cu putere de 700 kW și a fost demarată o lucrare amplă de consolidare, precum și recompartimentarea halelor de producție și depozitare.
Compania a implementat și un showroom mobil care oferă posibilitatea de a experimenta și vizualiza bucătării în format 3D și cu ajutorul tehnologiei de realitate virtuală (VR).