Restricții de circulație pentru 11 luni pe podul de la Murfatlar, peste canalul Dunăre – Marea Neagră

pod DN3 peste Canal Dunare - Marea Neagra Sursa foto: Facebook/ Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că începând de joi, 16.01.2025, orele 13:00, sunt instituite restricții de circulație pe podul de pe DN3, km 242+286 peste canalul Dunăre – Marea Neagră pe Calea 1 de circulație (sensul de mers Lehliu – Murfatlar) în vederea începerii lucrărilor de reabilitare. Traficul rutier se va desfășura alternativ cu ajutorul semafoarelor, pe Calea 2 de circulație care nu este afectată de lucrări (sensul de mers Murfatlar – Lehliu).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Valoarea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de reabilitare este de 18.948.890,97 lei fără TVA.

Durata de execuție prevăzută prin contract este de 11 luni de la data de începere a lucrărilor (13.01.2025).

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Sursa foto: Facebook/ Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere

Acest pod de pe DN3, care asigură o legătură directă între municipiul Bucuresti si municipiul Constanta, amplasat la km 242+286, a fost construit în anul 1983, traversează canalul navigabil Dunăre – Marea Neagră în intravilanul localității Murfatlar, fosta Basarabi, și este alcătuit dintr-un pod principal și două viaducte de acces de o parte și de alta a podului principal, arată CNAIR.

Lungimea totală (pod principal metalic + viaductele de acces de o parte și de alta a podului metalic) a obiectivului este de 233,80 m. Suprastructura podului principal are lungimea de 104,00 m și este alcătuită din: două arce metalice înclinate prevăzute cu sistem de contravântuire la partea superioară, două grinzi principale (tiranți orizontali), antretoazele și ansamblul de tiranți înclinați.

Calea pe pod este susținută de o placă de beton armat care conlucrează cu grinzile, antretoazele și lonjeronii prin intermediul conectorilor.

Sursa foto: Facebook/ Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere

Suprastructura viaductelor de acces este alcătuită din: 4 grinzi prefabricate precomprimate cu lungimea de 30,00 m, înălțimea de construcție de 1,80 m și distanța interax de 2,80 m. Lățimea suprastructurii pe zona podului principal este de 14,40 m și este alcătuită astfel: partea carosabilă cu lățimea 7,80 m (o banda de circulație pe sens), două trotuare cu lățimea de 3,05 m (lățime utilă 1,50 m) la care se adaugă 2 lise pentru parapet cu lățimea de 25 cm. Partea carosabilă este încadrată de parapet de siguranță.

Pe zona viaductelor de acces lățimea suprastructurii este 11.30 m și este alcătuită astfel: partea carosabilă de 7.00 m (o bandă de circulație pe sens), trotuare cu lățimea de 1.50 m și lise pentru parapet de 0.25 m lățime.