Retailerul Brico Dépôt România a anunțat că a înregistrat vânzări de 59 milioane de lire sterline în primele trei luni ale anului 2023, potrivit unui comunicat de presă.
Grupul Kingfisher, din care face parte Brico Dépôt Romania, anunță rezultatele financiare pentru aceeași perioadă și înregistrează o creștere de 0,8%, ajungând la vânzări de 3.3 miliarde lire sterline.
„În contextul actual, în care consumatorii simt impactul inflației, continuăm să investim în consolidarea gamei de produse și servicii, dezvoltarea platformei online, care anul trecut a înregistrat o creștere de 40% și, mai ales, în oameni. Continuăm să creștem echipe solide și să le oferim oportunități de dezvoltare personală și în carieră. De asemenea, ținem întotdeauna cont de nevoile curente ale clienților noștri, atât prin prisma produselor, serviciilor sau programelor de finanțare oferite, cât și prin parteneriatul pe care l-am încheiat în vederea acordării produselor pentru încălzirea locuinței, ce pot fi achiziționate în cadrul programului Cardul de energie. Pentru toată această susținere și mobilizare doresc să le mulțumesc colegilor mei, care contribuie zi de zi la îndeplinirea misiunii Brico Dépôt, de a face îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.
Compania transmite că în acest an va continua progresele în procesul de optimizare logistică, astfel încât clienții să poată ridica din magazine comenzile click & collect în mai puțin de 2 ore, iar comenzile speciale în doar 3 zile.
Brico Dépôt anunță că peste 700 de angajați au participat în primele trei luni ale acestui an la programe de instruire, dezvoltare și asistență pentru îmbunătățirea abilităților de management și vânzare, în scopul de a oferi clienților cele mai bune servicii.
Tot la nivel de grup, vânzările e-commerce au avut o creștere de 4,7% (reprezentând 16,9% din totalul vânzărilor), iar vânzările categoriilor sezoniere (18%) au fost afectate de condițiile meteorologice, cu o scădere în termeni comparabili de 11,3%.
Rezultate – cheie la nivel de grup
- În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au atins 3.3 miliarde de lire sterline, cu o creștere de 0,8% și o scădere la o valoare constantă de 2,2%;
- Au fost deschise două magazine Screwfix în Franța în luna mai, iar obiectivul pentru anul fiscal 2023/2024 constă în deschiderea a încă 85 de magazine în Marea Britanie, Irlanda și Franța;
- Creștere puternică pentru formatul marketplace B&Q, ponderea acestui format ajungând la 27% din vânzările e-commerce ale B&Q în luna aprilie.