Clienții CEC Bank pot să retragă, începând de astăzi, bani de pe card de la bancomatele CEC Bank direct cu telefonul, cu ceasul smart sau cu alte dispozitive contactless.
Pot face acest lucru la peste 550 de bancomate și multifuncționale de plată din rețeaua CEC Bank, care permit retrageri și operațiuni fără introducerea cardului. Numărul acestora va crește în perioada următoare la circa 900, se arată într-un comunicat al băncii.
”Potrivit studiilor, 1 din 4 utilizatori frecvenți de carduri folosesc deja portofelele digitale Google Wallet și Apple Pay – și-au înrolat cardurile pentru a le folosi direct de pe telefon – și numărul de utilizatori este în continuă creștere”, a declarat Cristian Tudorancea, Director Carduri în cadrul CEC Bank.
Pentru efectuarea unei operațiuni contactless, clientul doar apropie de bancomat telefonul, ceasul smart (Fitbit Pay, Garmin Pay) sau cardul, fără să îl mai introducă în bancomat.
Funcționalitățile contactless sunt disponibile atât pentru clienții CEC Bank, cât și pentru utilizatorii de carduri emise de alte bănci care permit realizarea de tranzacții contactless la alte bancomate decât cele din rețeaua proprie.
Tipurile de operațiuni ce pot fi efectuate contactless la bancomatele CEC Bank sunt: retrageri de numerar, interogări de sold, generarea de mini-extrase de cont sau plata facturilor, iar la multifuncționalele de plată (MFM-uri) se pot realiza și retrageri și depuneri în euro, precum și schimburi valutare.
Pentru anumite tipuri de operațiuni, cum ar fi activarea cardului sau personalizarea PIN-ului, din motive de siguranță, este necesară în continuare prezentarea cardului fizic.