Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 10 oferte la contractul pentru supervizarea modernizării lotului DN2 – A2 din Centura București Nord, pentru lărgirea la 4 benzi a celor 11 kilometri dintre Afumați, Autostrada Soarelui și Glina. CNAIR a semnat în octombrie cu Maristar pentru modernizare.
Cele 10 oferte:
- Ofertant unic : SEPTEMBRIE CONSULTING,
- Ofertant unic : TPF INGINERIE SRL,
- Ofertant unic : TECNIC Consulting Engineering Romania,
- Ofertant unic : ACI INTERNATIONAL INVEST,
- Asociere : VENTRA PROJECT MANAGEMENT (Leader),ERKASIEGER PROIECT,
- Asociere : ARTERA PROIECT (Leader),GESTION INTEGRAL DEL SUELO SL,
- Asociere : VENTURO INVESTMENT (Leader),AE DOZORING,
- Asociere : PEYCO PROYECTOS, ESTUDIOS Y CONSTRUCCIONES, S.A. (Leader),BUREAU VERITAS,
- Asociere : MGGP (Leader),MGGP ENGINEERING S.R.L.,
- Asociere : K-BOX CONSTRUCTION DESIGN (Leader),SALFO AND ASSOCIATES,INITIATIVE EXCLUSIV CONSULTING MANAGEMENT.
Contractul pentru supervizarea lucrărilor (dirigenție de șantier) pe lotul DN 2-A 2 are o valoare de aprox. 11 milioane lei, o durată de 88 luni (include și perioada de garanție), iar finanțarea este asigurată prin Programul Operațional Transport 2021-2027 (40 % cofinanțare UE).
,,Obiectul prezentului Contract de Servicii este furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanției a lucrărilor, în vederea urmării corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura ca Antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectarii și al lucrărilor. Consultantul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Condițiilor Contractului „Proiectare și Execuție Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București, între A1-DN7 si DN2-A2, Sector DN2–A2” se arată în documentația pe care a consultat-o Economedia. Ofertele pot fi depuse până la data de 14 ianuarie 2025, iar prețul ofertei are un punctaj de 35 %.
În octombrie, Compania de Drumuri a semnat cu asocierea româno-bulgară Maristar (Ro) – Hydrostroy (Bg) – Patstroy (Bg) câștigător la licitația pentru modernizarea Centurii București Nord între DN 2 și Autostrada Soarelui, lotul de 11 kilometri care include și Pasajul de la Cernica. Licitația fusese anterior suspendată după ce constructorii au depus foarte multe clarificări (136).
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Contractul are o valoare de 451,16 milioane de lei (fără TVA), iar constructorul ar avea la dispoziție 24 de luni (6 luni perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție) pentru a finaliza lucrările.
Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede lărgirea la 4 benzi a Centurii București (DNCB) pe o lungime de aproximativ 11 km.
Noul constructor va relua lucrările de la stadiul fizic de 20,76% și va executa:
– lărgirea la 4 benzi a Centurii București pe o lungime de 11,45 km
– pasaj rutier peste DJ301 la Cernica, în lungime de 400 metri
– pasaj rutier peste calea ferată București – Constanța, în lungime de aproximativ 124 metri
– pasaj rutier peste calea ferată București – Oltenița, în lungime de aproximativ 105 metri
„După perioada de proiectare de 6 luni, maximum în primăvara anului viitor, putem începe lucrările de lărgire a Centurii București între DN2 – A2, care includ și ultimul pasaj din seria celor 5 pe care le-am început în 2020 și finalizat între timp (Mogoșoaia, Berceni, Popești-Leordeni, Domnești și Cernica – singurul nefinalizat)”, a transmis Ionel Scrioșteanu.
Lotul DN 2-A2 al Centurii București Nord va fi dublat până la finalul anului de lotul 3 al Autostrăzii București Nord, 8,5 km între Afumați, Pantelimon și Cernica unde lucrează un antreprenor din China și subcontractorul român Baxcom.
Totodată, au început efectiv lucrările de modernizare și lărgire la 4 benzi și pe Centura București Sud, contractul cu Rizzani (Italia) pentru lotul de 15 km. Domnești-Jilava. În vară, prin finalizarea lotului Aktor pe A0 București Sud, traficul de tranzit dintre A1 și Bragadiru/Cornetu DN 6 va fi preluat de pe DNCB pe cei 18 kilometri ai lotului 3 A0 Sud.