Compania americană Verizon Communications a ajuns la un acord pentru a vinde, pentru 5 miliarde de dolari, divizia sa de media, inclusiv serviciile Yahoo!, către fondul de investiții Apollo Global Management, scrie Financial Times.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Verizon va păstra o participație de 10% la noua companie media, iar noul proprietar îi va schimba numele din Verizon Media în Yahoo, deoarece consideră că acesta este cel mai puternic brand.

Verizon a cheltuit aproximatic 9 miliarde de dolari între 2015 și 2017 pentru a achiziționa Yahoo și AOL ca proprietăți ancore ale unei divizii media online, care a devenit cunoscută sub numele de Oath.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Compania avea în plan o strategie, împărtășită de mai multe mari companii de telecomunicații din lume, de a beneficia de explozia consumului de mass-media digitală, devenind proprietar de conținut, mai degrabă decât simplu operator de rețea.

De asemenea, Verizon spera să creeze o platformă de conținut și marketing care să îi permită să concureze cu Google și Facebook. Cu toate acestea, nu a reușit să câștige cote de piață semnificative de la rivalii săi, ceea ce a obligat compania să-și reconsidere strategia.

Așadar, compania a decis acum să vândă divizia media, pentru a-și îndrepta atenția către afacerile sale principale din rețea și lansarea tehnologiei wireless 5G.

Apollo afirmă că este convins că poate face o treabă mai bună decât Verizon să transforme noua companie într-un jucător media digital și de publicitate puternic.

„Suntem foarte încrezători în perspectivele de creștere ale Yahoo și în contextul care determină creșterea mediilor digitale, a tehnologiei publicitare și a platformelor de internet pentru consumatori”, a declarat David Sambur, șef la Apollo.

Apollo va furniza resursele și investițiile necesare pentru ca Yahoo să crească. „În timpul procesului de revizuire strategică, Apollo a oferit viziune și strategie pentru următoarea fază a Verizon Media. Am încredere deplină că Yahoo va decola în noua sa casă”, afirmă Hans Vestberg, director executiv al Verizon.