Sectorul auto din Europa e prea dependent de Asia și alte zone (președintele Consiliului de Supraveghere al Bosch)

bosch ungaria Sursa foto: Bosch

Sectorul auto din Europa a devenit prea dependent de Asia și alte regiuni pentru componente vitale, cum ar fi semiconductori și celulele bateriei, a declarat Franz Fehrenbach, președintele Consiliului de Supraveghere al Bosch pentru Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Cipurile auto și celulele bateriei au devenit cele mai importante două componente în era vehiculelor electrice și autonome, forțând producătorii de automobile europeni să se bazeze pe furnizorii asiatici, deoarece industria locală a întârziat să își construiască capacități de producție pe continent.

„Da, am devenit prea dependenți de alte regiuni și este nevoie de o schimbare a cursului”, a declarat președintele Consiliului de Supraveghere al Bosch, Franz Fehrenbach, care demisionează la sfârșitul anului. „Cu toate acestea, aceasta nu este vina politicii, ci este legată de optimizarea costurilor în lanțul de aprovizionare”, a spus el. „Industria auto se întreabă încet cum va arăta aprovizionarea cu materii prime, în special pentru celulele bateriei”.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Firmele germane au evidențiat planuri de a recupera controlul, inclusiv Volkswagen, care intenționează să construiască șase fabrici mari de celule de baterii cu parteneri în Europa până în 2030.

Lipsa globală de cipuri pentru automobile a evidențiat problema, determinând Uniunea Europeană să lanseze programe de subvenții pentru a atrage producătorii de cipuri pe continent.

Bosch, cel mai mare furnizor de automobile din lume, a deschis o fabrică de cipuri de un miliard de euro în Germania în acest an, cea mai mare investiție a sa, care va echipa cele mai noi mașini electrice și autonome.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: