Şeful mărcii VW: Disponibilizările şi închiderile de fabrici sunt necesare pentru a rezolva problemele / ”Nu are rost să amânăm restructurarea până în 2035. Până atunci, concurenţa noastră ne-ar lăsa în urmă”

volkswagen logo Sursa foto: Pixabay

Volkswagen nu vede nicio şansă de a evita disponibilizările şi închiderile de fabrici pentru a reduce costurile cu 4 miliarde de euro, a declarat directorul general al mărcii într-un interviu pentru un ziar, pe fondul unei dispute crescânde cu muncitorii, transmite News.ro, care citează Reuters.

Comentariile lui Thomas Schaefer adâncesc şi mai mult un conflict cu sindicatele, care au ameninţat cu greve la producătorul de automobile, din decembrie, şi au cerut companiei să prezinte soluţii în negocierile aflate în desfăşurare asupra salariilor şi capacităţii, în care exclud atât închiderea fabricilor, cât şi reducerile majore de locuri de muncă.

“În cele din urmă, orice soluţie trebuie să reducă atât supracapacitatea, cât şi costurile. Nu putem pur şi simplu să lipim un leucoplast şi să continuăm să ne târâm. Asta ar reveni să ne muşte mai târziu într-un mod serios”, a declarat Schaefer pentru săptămânalul Welt am Sonntag.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Schaefer a spus că majoritatea reducerilor de locuri de muncă preconizate la producătorul german de automobile, pe care grupul nu le-a cuantificat, ar putea fi făcute prin restrângere normală şi pensionare anticipată, adăugând totuşi că acest lucru nu ar fi suficient.

“Pur şi simplu ar dura prea mult. Nu are rost să amânăm restructurarea până în 2035. Până atunci, concurenţa noastră ne-ar lăsa în urmă”, a spus el, adăugând că restructurarea VW ar trebui mai degrabă făcută în 3-4 ani.

Pe lângă reducerile de locuri de muncă şi închiderile de fabrici, Volkswagen le-a mai cerut lucrătorilor de la unitatea VW AG, care se află în centrul conflictului actual, să suporte o reducere de salariu cu 10%.

Schaefer a spus că nu există nicio speranţă în acest moment că cererea în Europa se va redresa semnificativ. El a remarcat, de asemenea, că costurile cu forţa de muncă în fabricile germane ale Volkswagen au fost aproximativ de două ori mai mari decât cele ale colegilor şi fabricile proprii ale VW din sudul şi estul Europei.

El a spus că eforturile continue de economisire au avut ca rezultat un efect pozitiv asupra profiturilor de aproximativ 7,5 miliarde de euro, adăugând că sunt necesare economii de alte 4 miliarde de euro.

Schaefer a spus că compania nu vede în prezent nicio posibilitate de a evita închiderea unor fabrici în Germania, adăugând posibile închideri nu doar la fabricile de vehicule, ci şi la cele de componente.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.