Companiile și economiștii au declarat că sentimentul consumatorilor din China este mai slab decât se așteptau, dar acest lucru nu îi oprește să cumpere mai multe prezervative, a declarat miercuri Reckitt, producătorul Durex, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Datele economice din China din această lună au arătat că avântul său post-pandemic se estompează rapid, crescând așteptările că guvernul trebuie să aducă mai multe măsuri de stimulare pentru a impulsiona activitatea și a susține încrederea șubredă a consumatorilor.

Gigantul britanic al bunurilor de consum Unilever a declarat marți că declinul pieței imobiliare și al exporturilor din China a dus încrederea consumatorilor la un minim istoric, după ce la începutul acestui an a prognozat un “boom al consumului” chinezesc.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Cu toate acestea, miercuri, când Reckitt a raportat rezultatele veniturilor, a declarat că majorarea veniturilor nete în termeni comparabili în domeniul sănătății a fost de 8,8%. Creșterea a fost condusă în parte de mărcile sale “Intimate Wellness”, care includ lubrifiantul K-Y, cu performanțe mai bune în China.

La nivel global, portofoliul a înregistrat o creștere mare de o singură cifră, iar în China Reckitt a văzut “beneficiul redeschiderii după închiderile legate de COVID”.

În ciuda unei redresări “puțin mai lente” în China în general, vânzările de produse de wellness intim sunt mai mari. CEO-ul Nicandro Durante a declarat că, în primul rând, Reckitt lansează inovații, cum ar fi noile materiale pentru prezervative, iar în al doilea rând, oamenii “se bucură de viața de noapte”.

Reckitt are o nouă unitate de producție în Taicang, China, potrivit site-ului său web, pregătită să “producă cele mai subțiri prezervative Durex din poliuretan de până acum” pentru această piață.

“Construcția fazei 2 a proiectului Durex este pe cale să înceapă, iar instalația va intra în funcțiune în ianuarie 2026”, se arată pe site-ul Reckitt. “Unitatea va produce cele mai subțiri prezervative Durex PU din istorie și se va angaja în îmbunătățirea continuă a noilor tehnologii pentru prezervativele PU”.