Snapchat atinge 500 de milioane de utilizatori lunar și prezintă noi ochelari conectați

Snapchat

Încet dar sigur, rețeaua socială Snapchat își continuă creșterea și ajunge la 500 de milioane de utilizatori lunar, în special grație utilizării masive a aplicației în India, în perioada pandemiei, potrivit boursorama.com.

Platforma, foarte populară în rândul tinerilor și adolescenților, a cunoscut o creștere a numărului de utilizatori zilnici în India de 100% în cifre anualizate în cursul ultimelor cinci trimestre, respectiv de la începutul crizei sanitare, a precizat Evan Spiegel, directorul grupului american.

Circa 40% dintre utilizatorii Snapchat se află în prezent în afara Americii de Nord și a Europei, dar aceste regiuni rămîn cruciale pentru aplicație.

“În Statele Unite, în Franța, în Regatul Unit, în Australia și Olanda, Snapchat a devenit o parte indispensabilă a vieții tinerilor. Aplicația a fost adoptată de 90% în segmentul 13-24 ani și de 75% pentru 13-34 ani”, a afirmat Evan Spiegel.

Audiența companiei listate pe bursă în 2017 rămâne departe de cea a Facebook: circa 3,45 miliarde persoane folosesc cel puțin una dintre cele patru platorme (Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp) în fiecare lună.

Ea a fost depășită, de asemenea, de TikTok care revendică 690 de milioanne de utilizatori lunari în fiecare lună.

Evan Spiegel a dezvăluit joi și noii ochelari conectați, care permit folosirea unor instrumente ale aplicației pentru a crea unversuri și animații vituale, care pot fi vizionate direct în lumea reală, fără smartphone.

Aceștia sunt rezervați creatorilor de conținut, spre deosebire de “Spectacles”, comercializați pentru marele public în ultimii ani, fără mare succes.

Filtrele și instrumentele de realitate augumentată seduc în continuare numeroase companii, deoarece permit consumatorilor să “probeze” haine, machiaj sau accesori din locuințele lor.

Snapchat se confruntă cu dificultăți în ceea ce privește profitabilitatea, în ciuda creșterii puternice. În primul trimestru din acest an, grupul a înregistrat o pierdere netă de 286 milioane de dolari, în ciuda unei cifre de afaceri în creștere cu 66% într-un an, la 770 milioane dolari.

pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *