Startup-ul de curierat Beefast lansează o soluție prin care companiile vor putea gestiona mai rapid livrările

Fondatorii BeeFast

Startup-ul tech BeeFast lansează BeeFast SaaS, o soluție prin care business-urile vor putea gestiona în timp real livrările de produse. Este o nouă linie de business, pe lângă cea de livrare a coletelor prin proprii curieri, prin oferirea unei soluții SaaS(software as a service) în ceea ce privește gestionarea comenzilor.

Investiția în dezvoltarea soluției a fost de 250.000 de euro, iar odată cu această lansare BeeFast vizează ieșirea pe piața internațională, având ca focus piețele din Germania, Olanda, Spania și Marea Britanie. Până la finalul anului își propun să ajungă la 500 de clienți pe această nouă linie de business. Soluția SaaS dedicată partenerilor a fost dezvoltată pe parcursul primelor 6 luni ale anului.

„BeeFast SaaS este o soluție ce poate fi ușor scalată, indiferent dacă vorbim de nivel național sau internațional. Avem deja solicitări pentru a fi implementată la nivel național în orașe precum București, Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov, iar la nivel european vizăm piețele din Germania, Olanda, Spania și Marea Britanie. Estimăm ca până la finalul anului să avem peste 500 clienți care să folosească deja soluția noastră”, a declarat Cristian Grozea, CEO Beefast.

Soluția se adresează în special retailerilor, companii cu sistem propriu de livrare, cum ar fi florării, farmacii, supermarket, magazine de electronice, dar și companii din zona serviciilor, cum sunt curățătoriile, HoReCa, precum și companii mici și medii de livrări.

Compania oferă acest serviciu doar business-urilor care au deja curieri proprii, iar BeeFast le pune la dispoziție infrastructura prin care să își gestioneze și urmărească mai rapid livrările. În același timp, clientul va putea vedea mai ușor locația comenzii și în cât timp va fi aceasta livrată, iar curierii nu vor mai trebuie să introducă locația manual, ci cu ajutorul funcției de geolocație locația va fi introdusă automat.

Soluția poate fi accesată de comercianți în baza unui abonament lunar, care pornește de la 54 euro și poate ajunge până la 999 euro. Diferența între pragurile de abonament vine, printre altele, din numărul de livrări lunare și poate varia în funcție de client. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *