Start-up-ul românesc Autocalls.ai a dezvoltat o soluție software de roboți cu voce destinați automatizărilor departamentelor de client service. Agenții vocali, bazați pe inteligență artificială, pot purta conversații în 25 limbi, sunt disponibili nonstop, pot avea concomitent convorbiri nelimitate și oferă suport live pentru orice nișă, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Astfel, timpii de așteptare din orice departament de suport clienți ar putea dispărea, iar răspunsurile la problemele consumatorilor ar fi mult mai rapide.

„Chatboții AI au revoluționat deja interacțiunea companiilor cu clienții. Există rapoarte care arată chiar că aceștia reușesc să răspundă în proporție de până la 80% întrebărilor de rutină ale clienților. Principala diferență pe care Autocalls.ai o aduce în piață constă în faptul că roboții AI sunt capabili să poarte o conversație naturală și un dialog liber unic pentru fiecare apel, urmărind obiectivul final, spre deosebire de boții clasici IVR unde dialogul se realizează prin apăsarea de taste predefinite. În funcție de gradul de dificultate, implementarea acestei soluții durează de la 2 săptămâni pentru un flux simplu precum cel de confirmări programări și până la 2-3 luni pentru cele complexe și legate strâns de sistemele clientului, precum colectarea de datorii cu propunerea unui plan de plată în tranșe. Suntem încrezători în capacitatea acestei soluții de a transforma complet modul în care companiile interacționează cu clienții”, a declarat Ștefan Petrea, co-fondator și CTO Autocalls.ai.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Investiția totală pentru dezvoltarea roboților vocali s-a ridicat la 300.000 de euro, iar compania își propune să automatizeze simplu, rapid și eficient, apelurile telefonice cu ajutorul inteligenței artificiale ale jucătorilor din România, dar și din Statele Unite ale Americii.

„Noua soluție Autocalls.ai oferă o serie de beneficii pentru companiile care implementează această tehnologie, printre care se numără reducerea semnificativă a costurilor operaționale, crearea unui mediu mai pozitiv în cadrul companiei prin eliminarea sarcinilor repetitive și obositoare, precum și disponibilitatea multilingvistică 24/7 pentru un număr nelimitat de convorbiri simultane”, se arată în comunicat.

„Mediul de business devine tot mai competitiv, iar tehnologia ne permite să implementăm soluții menite să eficientizeze și să îmbunătățească experiența clienților. După ce am înțeles în propriul business nevoia unei astfel de soluții pe piața locală și nu numai, am dezvoltat un prototip funcțional care, în urma implementărilor validate, a devenit Autocalls.ai – soluția de roboți de voce destinată automatizărilor din serviciul clienți. Ne propunem să transformăm radical interacțiunile din departamentele de relații cu clienții, prin intermediul acestor agenți vocali bazați pe inteligență artificială”, a declarat Alex Filoti, co-fondator și CEO al Autocalls.ai.

Autocalls.ai se adresează în primul rând industriilor cu un volum ridicat de interacțiuni cu clienții, cum ar fi auto, call center, HoReCa, IT&C, banking, asigurări, comerț electronic și IFN-uri. Astfel roboții vocali pot deveni vânzători, recuperatori de creanțe, operatori bancari, se pot ocupa de rezervările din HoReCa, dar și de reclamații sau suport tehnic în orice domeniu.

Compania estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro în primul an de funcționare, pe baza implementărilor actuale ale soluției Autocalls.ai și discuțiilor deschise cu posibili parteneri.

Pe baza adopției tehnologiilor AI în tot mai multe industrii, a stadiului de dezvoltare și lansare al Autocalls.ai, valoarea companiei a fost estimată la 1 milion de dolari, în stadiul pilot, de pre-lansare, pe baza unei analize complexe a evaluatorului SEV Advisory Services.

În plus, compania se adresează unei piețe globale ce depășește 500 miliarde de dolari.