Startup-ul românesc Humans atrage o rundă de finanțare de 9 milioane de dolari, prin vânzarea privată de criptomonedă

Sabin Dima, CEO Humans

Start-up-ul romȃnesc de deep tech Humans anunță atragerea unei finanțări de nouă milioane de dolari prin vânzarea privată de criptomonedă. Printre investitorii principali se numără antreprenorul Răzvan Munteanu, unul dintre cei mai activi investitori din zona de blockchain și Elrond Research, brațul de investiții al companiei românești de blockchain Elrond.

Planul nostru este să ne continuăm investițiile în inovație astfel încât să putem permite oricui să creeze tot ceea ce își poate imagina, fără nicio constrângere legată de timp, spațiu, buget sau abilități, combinând tehnologia blockchain și Inteligența Artificială (AI). Vom face totul bazat pe guvernanță și transparență pentru toate modelele AI generate pe platforma humans.ai”, a declarat Sabin Dima, CEO Humans.

Humans este o platformă care integrează date și tehnologie pentru a genera modele AI unice și a le utiliza ca API (interfață de programare a aplicațiilor) de către comunitatea de afaceri. Astfel tehnologia permite dezvoltatorilor de aplicații sa utilizeze modelele AI plătind drepturi într-un mod echitabil atât celor care oferă tehnologie, cât și date.

Anunțul vine la scurt timp după ce compania a anunțat lansarea unei tehnologii unice în lume, numită Proof-of-Human. Aceasta validează faptul un om că se afla în spatele fiecărei decizii a AI-ului și folosește tehnologia blockchain ca să încapsuleze fiecare AI într-un NFT (token non-fungibil), oferind astfel o interfață de manageriere și guvernanță pentru acel AI.

Focusul inițial al platformei Humans este synthetic media, ce permite crearea vocii, imaginii și gesturilor unor persoane, fără a mai fi necesară prezența fizică numită ADN digital. Pornind de la acest ADN digital se poate crea conținut audio și video de la zero cu ajutorul inteligenței artificiale. Spre exemplu, audiobookul tău poate fi narat de actorul tău preferat sau o producție video poate fi creată foarte simplu fără ajutorul unei echipe întregi formată din cameraman, editor video sau prezentator.

„Studiourile de producție, agențiile de publicitate și orice creator de conținut pot accesa genomul digital licențiat, pot crea conținut media îmbogățit și automatiza rezultatele personalizate într-un singur loc. Inovatorii pot publica și genera bani din A.I. într-un mediu gata de vânzare care se ocupă de gestionarea datelor și de toate integrarile necesare. Oricine își poate licenția asemănarea digitală, vocea, gesturile, mișcările de dans sau orice altă abilitate, iar creatorii de conținut pot folosi orice combinație pentru a crea actori sintetici și materiale media foarte personalizate”, a adăugat Dima.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *