Startup-ul românesc Idea Morph anunță că a atras o investiție de 300.000 euro pentru brainstorming online

Startup, business Sursa foto Jakub Jirsák | Dreamstime.com

Startup-ul românesc Idea Morph a atras o investiție de 300.000 euro pentru a transforma sesiunile de brainstorming online, intern sau cu clienții, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Dezvoltarea inițială a produsului a durat 6 luni, pentru ca în prezent echipa să lucreze la extinderea funcționalităților cu noul Morph AI.

„Idea Morph este un proces de generare de idei rapid și simplu, de oriunde și oricând.  Noutatea absolută este procesul ghidat și automat, care ajută pe oricine sa devină creativ și sa genereze soluții. La fel de util pentru lucrul în cadrul unei echipe sau în procesul de feedback dintre companii și clienții săi, Idea Morph creează cadrul ideal pentru ca fiecare dintre participanți să poată înțelege pe deplin provocarea și să genereze idei valoroase. În Idea Morph, orice proiect vine cu resurse selectate atent pentru a stimula creativitatea oricui, dar și cu exerciții de ideație cu rol în schimbarea perspectivei și creșterea ingeniozității. Platforma vine și cu un sistem de votare a ideilor, astfel că la finalul oricărui proiect este generat un top al ideilor și soluțiilor, gata pentru implementare. Totul se desfășoară asincron, fără a fi nevoie de call-uri sau întâlniri online, facilitând astfel accesul la întregul proces pentru orice membru al echipei, de pretutindeni”, se transmite în comunicat.

Până în prezent, investiția în Idea Morph s-a ridicat la aproape 300.000 euro, cu susținerea unui grant de la Innovation Norway, prin apelul SME Growth Romania – Support for Startups.

Fondatorii Idea Morph sunt Cătălina Bănuleasa (CEO) și Dragoș Niculescu (CTO). Cătălina este expertul în domeniu, cu peste 15 ani de experiență cu companii de renume precum ING Bank, EA Sport și Google. Din 2017 a co-fondat o agenție de consultanță cu care până în 2020 a condus procese de inovație și Design Sprints pentru companii ca Vodafone, Carrefour sau Banca Transilvania. Dragoș are peste 10 ani de experiență în domeniul IT, în companii ca Google și FitBit, cu expertiză largă în scalarea de software inovativ către milioane de consumatori globali.

Compania transmite că Salt Bank a introdus conceptul de „clienți-fondatori”, al căror feedback este important pentru dezvoltarea ulterioară a aplicației și a produselor și serviciilor oferite. Prin intermediul platformei Idea Morph, fondatorii s-au implicat în diverse proiecte. Aplicația a atras peste 1.700 de utilizatori. Până în prezent, comunitatea a crescut la 2.300 de utilizatori.

Sursa foto Jakub Jirsák | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *