Startup-ul TheOutfit, stilistul personal online, atrage o finanțare de 1 milion de euro

The Outfit Supă foto: The Outfit

The Outfit, startup-ul fondat de Ciprian Dudulea, Șerban Buliga și Horia Stupu, a atras o nouă rundă de finanțare de tip seed, în valoare de 766.000 euro, de la TSG Capital, de la investitorii existenți (Sergiu Neguț, Ilinca Păun, Alexandru Ghiță, Andreas Antonopoulos) și o listare pe Seedblink, platformă de investiții în startup-uri tech, ajungând la o sumă totală de 1 milion de euro, incluzând și prima rundă de pre-seed de anul trecut. 

În primele 12 luni de la lansare, The Outfit a reușit să atingă venituri de 805.000 euro, livrând 16.000 de comenzi în România. Peste 60.000 femei și-au creat un profil pe platformă, iar portofoliul adună zeci de branduri locale, printre care Alina Cernătescu, Bluzat, Alura, Nissa sau Emat, și internaționale, cum ar fi S. Oliver, Tom Tailor, Vero Moda, Edited și multe altele.

„Această rundă de finanțare reprezintă o validare a modelului de business creat și un vot de încredere pentru echipa de peste 30 de membri care a făcut posibilă o nouă experiență de shopping în România. Finanțarea va fi folosită pentru a accelera creșterea business-ului pe plan local, dezvoltarea echipei (software, buying, marketing) și îmbunătățirea experienței clienților, prin adăugarea de noi categorii. Cu aceste eforturi, ne propunem să ajungem la peste 1 milion de utilizatori pe platformă, până la finalul anului 2024”, a precizat Ciprian Dudulea, CEO & co-fondator The Outfit.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru a putea folosi serviciul personalizat, clienții își completează profilul de stil si primesc online o selecție inițială de produse alese de stilistul lor, cu ajutorul algoritmilor de recomandare. Își pot alege până la 10 articole pentru a le proba acasă. Au la dispoziție 3 zile pentru a se decide și plătesc doar ce păstrează. Înainte de check-out, clientele trec printr-un proces de feedback pentru fiecare produs probat, pentru ca algoritmii si stiliștii să poată învăța și recomanda produse mai potrivite la următoarele comenzi.

Colectarea datelor se face din 3 surse (profilul clientului, produse, feedback), pentru a putea genera un „matching index” – metric generat de algoritmul business-ului care prezice șansa statistică a unui produs de a fi pe placul clientelor.