The Outfit, startup-ul fondat de Ciprian Dudulea, Șerban Buliga și Horia Stupu, a atras o nouă rundă de finanțare de tip seed, în valoare de 766.000 euro, de la TSG Capital, de la investitorii existenți (Sergiu Neguț, Ilinca Păun, Alexandru Ghiță, Andreas Antonopoulos) și o listare pe Seedblink, platformă de investiții în startup-uri tech, ajungând la o sumă totală de 1 milion de euro, incluzând și prima rundă de pre-seed de anul trecut.
În primele 12 luni de la lansare, The Outfit a reușit să atingă venituri de 805.000 euro, livrând 16.000 de comenzi în România. Peste 60.000 femei și-au creat un profil pe platformă, iar portofoliul adună zeci de branduri locale, printre care Alina Cernătescu, Bluzat, Alura, Nissa sau Emat, și internaționale, cum ar fi S. Oliver, Tom Tailor, Vero Moda, Edited și multe altele.
„Această rundă de finanțare reprezintă o validare a modelului de business creat și un vot de încredere pentru echipa de peste 30 de membri care a făcut posibilă o nouă experiență de shopping în România. Finanțarea va fi folosită pentru a accelera creșterea business-ului pe plan local, dezvoltarea echipei (software, buying, marketing) și îmbunătățirea experienței clienților, prin adăugarea de noi categorii. Cu aceste eforturi, ne propunem să ajungem la peste 1 milion de utilizatori pe platformă, până la finalul anului 2024”, a precizat Ciprian Dudulea, CEO & co-fondator The Outfit.
Pentru a putea folosi serviciul personalizat, clienții își completează profilul de stil si primesc online o selecție inițială de produse alese de stilistul lor, cu ajutorul algoritmilor de recomandare. Își pot alege până la 10 articole pentru a le proba acasă. Au la dispoziție 3 zile pentru a se decide și plătesc doar ce păstrează. Înainte de check-out, clientele trec printr-un proces de feedback pentru fiecare produs probat, pentru ca algoritmii si stiliștii să poată învăța și recomanda produse mai potrivite la următoarele comenzi.
Colectarea datelor se face din 3 surse (profilul clientului, produse, feedback), pentru a putea genera un „matching index” – metric generat de algoritmul business-ului care prezice șansa statistică a unui produs de a fi pe placul clientelor.