Studiu: Jumătate dintre români vor să cumpere cel puțin un produs de Black Friday. Care sunt bugetele?

cumparaturi online card foto pexels-karolina-grabowska

Peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani intenţionează să cumpere de Black Friday cel puţin un produs, intenţia de cumpărare fiind mai ridicată la segmentul de vârstă 18-34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22-28 octombrie de Kantar România şi citat de Agerpres. Peste o treime dintre respondenţi au planificat un buget de până la 1.000 de lei.

Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, se menţionează în comunicatul Kantar România.

În ceea ce priveşte bugetul pe care intenţionează să îl cheltuiască de Black Friday, peste o treime dintre respondenţi au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% dintre aceştia intenţionează să aloce un buget cuprins între 1.000 şi 3.000 de lei, iar 15,8% dintre respondenţi au declarat că vor cheltui peste 3.000 de lei de Black Friday.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Conform sursei, media bugetului alocat de respondenţi pentru cumpărăturile de Black Friday este de peste 2.200 de lei.

Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi pentru Black Friday sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.

Totodată, nouă din zece respondenţi au răspuns că au auzit de evenimentul Black Friday, notează Kantar România.

Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ naţional de 2006 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani.

Kantar Romania este o societate comercială de cercetare de piaţă care oferă şi servicii de consultanţă de brand şi comunicare, parte a companiei internaţionale Kantar, prezentă în mai mult de 90 de ţări. Combinând expertiza specialiştilor şi cunoaşterea bazată pe resurse de date şi norme cu cele mai inovative platforme tehnologice şi de analize de date, Kantar îşi ajută clienţii să înţeleagă oamenii şi le oferă strategii de creştere economică, se menţionează în comunicat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: