Peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani intenţionează să cumpere de Black Friday cel puţin un produs, intenţia de cumpărare fiind mai ridicată la segmentul de vârstă 18-34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22-28 octombrie de Kantar România şi citat de Agerpres. Peste o treime dintre respondenţi au planificat un buget de până la 1.000 de lei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, se menţionează în comunicatul Kantar România.

În ceea ce priveşte bugetul pe care intenţionează să îl cheltuiască de Black Friday, peste o treime dintre respondenţi au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% dintre aceştia intenţionează să aloce un buget cuprins între 1.000 şi 3.000 de lei, iar 15,8% dintre respondenţi au declarat că vor cheltui peste 3.000 de lei de Black Friday.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Conform sursei, media bugetului alocat de respondenţi pentru cumpărăturile de Black Friday este de peste 2.200 de lei.

Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi pentru Black Friday sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.

Totodată, nouă din zece respondenţi au răspuns că au auzit de evenimentul Black Friday, notează Kantar România.

Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ naţional de 2006 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani.

Kantar Romania este o societate comercială de cercetare de piaţă care oferă şi servicii de consultanţă de brand şi comunicare, parte a companiei internaţionale Kantar, prezentă în mai mult de 90 de ţări. Combinând expertiza specialiştilor şi cunoaşterea bazată pe resurse de date şi norme cu cele mai inovative platforme tehnologice şi de analize de date, Kantar îşi ajută clienţii să înţeleagă oamenii şi le oferă strategii de creştere economică, se menţionează în comunicat.