Studiu: Mai puțini români vor cumpăra articole de modă în acest an de Black Friday. Cât plănuiesc românii să cheltuiască în acest an

Black Friday Sursa: Pixabay

Circa 67% dintre consumatori mai doresc să mai cumpere articole de modă cu ocazia Black Friday în acest an, în scădere față de anul trecut (75%), potrivit unui studiu realizat de platforma Glami.

În plus, s-a modificat și ponderea persoanelor care nu au încă idee dacă își vor cumpăra haine sau nu cu acest prilej: de la 16% la 25%. Situația expusă reprezintă o oportunitate pentru magazinele online de a convinge cumpărătorii prin promoții relevante.

Deși contextul nu este unul favorabil, cumpărăturile impulsive se mențin. 48% dintre români spun că nu își vor planifica achizițiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această vânătoare a reducerilor.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În ceea ce privește bugetul, 38% vor cheltui între 250-500 de lei, 22% vor avea un interval de 500-1.000 de lei, iar 19% nu s-au hotărât încă. Această sumă de până la 500 de lei pentru achizițiile online de Black Friday ne plasează pe locul doi în Europa. 40% dintre unguri nu vor depăși pragul de 100 de euro pentru comenzile de Black Friday, românii ocupă locul secund, iar pe poziția următoare se află bulgarii (32% vor cheltui până la 100 de euro pentru cumpărăturile lor de Black Friday).

Acest studiu face parte din Fashion (Re)search, proiect ce analizează periodic tendințele pieței. Datele au fost colectate printr-un chestionar, în perioada 4-18 septembrie, deschis tuturor vizitatorilor platformei, cu peste 4.900 de respondenți.