Circa 67% dintre consumatori mai doresc să mai cumpere articole de modă cu ocazia Black Friday în acest an, în scădere față de anul trecut (75%), potrivit unui studiu realizat de platforma Glami.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În plus, s-a modificat și ponderea persoanelor care nu au încă idee dacă își vor cumpăra haine sau nu cu acest prilej: de la 16% la 25%. Situația expusă reprezintă o oportunitate pentru magazinele online de a convinge cumpărătorii prin promoții relevante.

Deși contextul nu este unul favorabil, cumpărăturile impulsive se mențin. 48% dintre români spun că nu își vor planifica achizițiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această vânătoare a reducerilor.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În ceea ce privește bugetul, 38% vor cheltui între 250-500 de lei, 22% vor avea un interval de 500-1.000 de lei, iar 19% nu s-au hotărât încă. Această sumă de până la 500 de lei pentru achizițiile online de Black Friday ne plasează pe locul doi în Europa. 40% dintre unguri nu vor depăși pragul de 100 de euro pentru comenzile de Black Friday, românii ocupă locul secund, iar pe poziția următoare se află bulgarii (32% vor cheltui până la 100 de euro pentru cumpărăturile lor de Black Friday).

Acest studiu face parte din Fashion (Re)search, proiect ce analizează periodic tendințele pieței. Datele au fost colectate printr-un chestionar, în perioada 4-18 septembrie, deschis tuturor vizitatorilor platformei, cu peste 4.900 de respondenți.