Supermarketul online sezamo, parte a grupului Rohlik, care se va lansa în primăvara aceasta, va crea a aproximativ 1.000 de locuri de muncă în primul an pe piața din România. Compania va începe cu 200 de angajați, urmând ca după lansare să crească echipa cu aproximativ 800 de persoane.
În prezent, sezamo are mai bine de 100 de locuri de muncă disponibile. Peste jumătate dintre joburile listate sunt pentru poziții precum șofer-curier și pickeri (manipulanți comenzi), celelalte fiind disponibile în departamente precum Financiar, Customer Care, People and Culture, Marketing, Quality, Logistică, IT, Fulfillment Center, Business Intelligence și în departamentul Agile, responsabil cu studiul comportamentului și al nevoilor clienților. Compania caută specialiști din toate domeniile, însă prioritate au cei cu expertiență operațională.
Pe lângă salariile atractive, angajații vor primi un pachet consistent de beneficii (inclusiv cele standard – asigurare medicală privată, un program de lucru flexibil, tichete de masă) și un proces de onboarding complex, care se va întinde pe durata a patru săptămâni și va include și o serie de traininguri.
„Căutăm cei mai buni oameni de pe piață, mai ales că un ingredient din rețeta succesului sezamo este atragerea talentelor. Ținem foarte mult să formăm echipe consistente din punct de vedere al talentelor, cu un mix versatil de experiență, energie și atitudine de tipul „get it done”. Aceste echipe sunt ghidate după o strategie clară, o viziune unică despre ceea ce înseamnă o alternativă reală la retailul de alimente, oferind calitate și o experiență excelentă pentru clienții noștri”, spune Petronela Sănduleasa, Chief People & Culture Officer la sezamo.