Surse: Compania de Drumuri discută închiderea circulației pe Valea Oltului în următoarea lună, începând din data de 8 iulie. O decizie urmează să fie luată în următoarele zile

Valea oltului

CNAIR discută închiderea circulației pe Valea Oltului, în următoarea lună, începând din data de 8 iulie. Poliția Rutieră nu ar fi fost de acord. O decizie urmează să fie luată în următoarele zile, conform surselor Economedia. Informația a fost publicată inițial de Marian Răduinea, fost polițist sibian.

Autoritățile ar putea închide circulația pentru a permite lucrări la autostradă în zona Boița.

O variantă luată în calcul este o închidere secvențială a DN 7 timp de 20-30 minute pentru defrișare, deci nu o închidere completă de dimineață până noaptea. La lucrări de rănguire, adică la dislocarea de stânci periculoase de pe versant sau tăiere arbori, CNAIR deja a anunțat că închide câte 20 de minute circulația, pe sectoare din DN 7A. Pe DN 7 Valea Oltului, CNAIR a semnat în februarie un contract de 47 milioane lei și cu o durată de 3 ani pentru consolidarea versanților și montarea plaselor de protecție între Călimănești și Câineni, unde circulația va fi dirijată cu semafoare.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

O închidere a principalei rute către vestul țării în plină vacanță ar afecta numeroși cetățeni care sunt în concediu în țară în această perioadă. De asemenea, o închidere a circulației pe această rută ar afecta major transportatorii, care au ca alternative către centrul și vestul țării doar Valea Prahovei deja extrem de aglomerată (cu restricții pentru camioane în weekend și de luni până vineri pe timpul zilei) și DN 1A Cheia Săcele, legătura București – Brașov. Pe Valea Prahovei urmează să fie instalat și un semafor, la poduș de la Posada, după ce CNAIR a semnat cu un constructor din Iași contractul pentru reparații. Viaductul a fost construit în 1925, iar lucrările cu restricții au început din iunie.

„Haideți să vă dau o veste tare, pe care autoritățile încă nu au îndrăzneala să o facă publică:
Începând cu data de 08 iulie se va închide Valea Oltului între orele 06-20, pentru o perioadă de 30 de zile!
Deși Serviciul Rutier Sibiu nu a fost de acord, au venit cu o altă soluție pentru lucrările ce se desfășoară la autostradă în zona Boița, CNAIR București a considerat că oamenii acceptă orice!
Exista posibilitatea ca, in zona unde se efectuează defrișarea și crearea unui prim culoar, constructorul să monteze parapet de protecție. Astfel, se înlătura pericolul de a ajunge lemn sau piatră în drumul național.
Dacă acum se inchide un coridor paneuropean, ce facem când se va trece la construcția efectivă a platformei autostrăzii?!
Incompetenții sunt tot în funcțiile publice!”, a scris Marian Răduinea, pe Facebook.

Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Brașov precizează prin purtătorul de cuvânt Robert Elekes că nu există luată o decizie în privința închiderii circulației.

„Cert este că se vor face lucrări intense chiar deasupra DN7, deci vor fi perturbari de trafic, chiar dacă nu vor fi atât de grave cum se preconizează. Programul și desfășurarea lucrărilor va fi anunțată în scurt timp de reprezentații companiei de drumuri și de către Ministerul Transporturilor”, a precizat acesta, potrivit Turnul Sfatului.

În primăvară, directorul general CNAIR Cristian Pistol anunța că lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești și defrișările pădurii de pe DN 7 Valea Oltului se vor face cu restricții de circulație în primăvară sau vara și vor dura, într-o primă fază, o lună-două.

Lotul 2 Boița – Cornetu are 30 de kilometri, iar specialiștii îl consideră cel mai dificil de pe A1 ca urmare a reliefului dificil și a numărului mare de structuri din zona de munte, viaducte și tuneluri. Asocierea Mapa – Cengiz (Turcia) a început în ianuarie 2024 lucrările de defrișare, iar pe lângă tunelul de la Câineni (1,5 km) va fi și un ecoduct cu pasaj peste Olt și calea ferată, explica Bogdan Alexandru, reprezentantul constructorului.

Și WeBuild face lucrări de defrișare pe lotul 3 Cornetu – Tigveni, cel mai lung lot de pe A1 și cel mai mare contract semnat pentru o autostradă din România (detalii aici).

Întrebat în februarie despre lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A1 și restricțiile de circulație care urmează pe DN 7, Pistol a explicat că lucrează la un plan pentru ca impactul asupra circulației să fie cât mai mic. „Pe secțiunea 2 și pe secțiunea 3 din Autostrada Sibiu – Pitești în momentul de față se lucrează la defrișare în vederea finalizării studiilor de teren, studiul geotehnic. Știți că terenul este foarte greu accesibil pentru utilaje. Va fi un disconfort mai mare pe DN 7 când vor fi evacuați toți arborii care trebuie evacuați, dar lucrăm împreună cu antreprenorul pentru un plan astfel încât impacul (n.r asupra traficului) să fie cât mai mic. Avem discuții cu antreprenorul pentru a stabili cum evacuăm arborii tăiați. Restricțiile ar urma să fie aplicate, cel mai probabil din această primăvară, vară anul acesta. Într-o primă fază va fi o lună sau două, vom vedea, astfel încât să nu se suprapună cu valorile cele mai mari care se înregistrează pe DN 7 (august)”, a explicat Pistol.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Eu zic că este o idee bună să închidă circulația…dar ar trebui închisă complet pe tot parcursul lucrărilor 8-10-20 de ani…atunci din vama Borș o să mergem la București prin Suceava..rută ocolitoare…doar că și pe Tihuta este surpat ..Borsec la fel Brașov Ploiești nu se poate circula Ploiești Buftea București închis…rută ocolitoare…E60…un drum european nu îl socotim DN…închis circulației camioanelor…rușine celor care ne conduc…RUSINEEE…

  2. pentru Front ul Salvarii Nationale, totul pentru spaga!
    Numai habarnistii au voie in guvern?

    • asta meritam , daca cititi comentarile de la videourile de la constructii sunt mereu cativa cu forta romania forta baluta forta fsn..astia suntem asa conducatori meritam

  3. Alegerea traseului pentru autostrada trebuia sa tina cont de aceste aspecte. De asemenea solutiile tehnice adoptate. Ce rost a avut sa inghesui si o autostrada intr-un defileu cand puteai construi tuneluri mai lungi care sa nu se suprapuna cu portiunile inguste ale vaii sau sa alegi o alta varianta de traseu, asa cum au gasit alternativa pe Valea Topologului.

  4. Dar mai bine cei din CNAIR nu ar putea să-și dea demisia cu tot cu guvern cu tot ca sunt niște hoți au turnat asfalt și în nici o luna e plin de valuri unde sa pomenit în Europa sa restrictioneze dreptul la transport cai canicula huaaaaa hoților ați distrus România de la revoluție nați făcut nimic bun sa va dea Dumnezeu după suflet vostru hoților

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.