Compania TAROM a înregistrat, până acum, 600 solicitări pentru despăgubire în urma anulării zborurilor din 8 iulie, însă majoritatea acestora (90%) prezintă în mod incomplet datele necesare pentru iniţierea plăţilor, transmite compania într-un comunicat de presă.
TAROM reaminteşte că solicitările trebuie trimise la adresa de email dedicată cu următoarele informaţii: nume şi prenume pasager; număr de zbor; copia biletelor de călătorie şi codul rezervării; dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport; modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic).
Potrivit comunicatului, voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate companie (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format: nume şi prenume beneficiar cont; denumirea băncii; sucursala; adresa băncii; IBAN; cod SWIFT/BIC; monedă cont.
„Recomandăm din nou pasagerilor afectaţi de întârziere să se adreseze direct companiei TAROM la adresa de email dedicată în vederea obţinerii celor mai rapide rezultate în beneficiul dumnealor”, se mai arată în comunicat.