Telekom Mobile a înregistrat 1,9 milioane de clienți pe bază de abonament la sfârșitul celui de-al treilea trimestru din 2023, o creștere de 3,2% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Numărul total de clienți la sfârșitul trimestrului al treilea din 2023 a fost de 3,9 milioane, pe fondul unei reduceri a bazei de utilizatori de cartelă.
Compania transmite că, la 30 septembrie 2023, a înregistrat venituri totale de 71.1 milioane de euro, în scădere cu 7.4% față de aceeași perioadă a anului 2022, în principal din cauza reducerii tarifelor de interconectare cu 27%, a vânzărilor mai scăzute de dispozitive mobile și accesorii și a întreruperii business-ului MVNO. EBITDA ajustată după leasing a fost de 4.6 milioane de Euro, fiind în continuare sub influența negativă a costurilor crescute în principal cu energia electrică, respectiv dispariția veniturilor provenite din business-ul MVNO.
„Baza de clienți pe bază de abonament a Telekom Romania Mobile și-a menținut creșterea anuală încă din trimestrul al patrulea, 2020, ceea ce reprezintă o tendință pozitivă constantă, dar și o validare a misiunii și strategiei companiei, de a-și pune clienții in centrul a tot ceea ce întreprinde”, se menționează în comunicat.
„Baza noastră totală de clienți, veniturile și profitabilitatea au avut o ușoară scădere în acest trimestru, însă noi vedem aceste rezultate ca pe o oportunitate pentru transformare și creștere. Învățăm acum lecții prețioase, adaptând și inovând pentru a deveni mai puternici. În continuare, vom urmări orice oportunitate neexplorată, pentru a le oferi o experiență superioară clienților noștri și o valoare mai mare acționarilor noștri”, a spus Babis Mazarakis, CEO Telekom Romania Mobile.