Platforma socială chineză a lansat o funcţie de recrutare, cu disponibilitate, deocamdată, limitată, prin care utilizatorii pot posta prezentări personale video pentru slujbele listate.
TikTok a demarat un program pilot de recrutare, care organizează aşa-numitele CV-uri video postate de utilizatori sub un tag, numit, #TikTokResumes, unde companiile care fac angajări pot intra, viziona prezentările şi, eventual, lua legătura cu posibilii candidaţi.
La programul pilot, care este activ, deocamdată, doar în Statele Unite, participă peste 30 de branduri, printre care WWE, Shopify şi Target.
Există şi un site dedicat, unde utilizatorii pot vedea posturile disponibile şi pot targeta cu o prezentare video anumite posturi. Job-urile disponibile pot fi filtrate după oraş, experienţa necesară şi brand.
Primul set de aplicaţii este acceptat până la 31 iulie, aceasta fiind data limită până la care candidaţii îşi pot depune CV-urile pentru posturile şi companiile care participă la prima parte a programului pilot.
Nu există, deocamdată, informaţii legate de extinderea în afara Statelor Unite a serviciului de recrutare al TikTok.