TikTok creşte durata maximă a clipurilor

tiktok Sursa foto: Pixabay

Platforma socială chineză TikTok va permite postarea clipurilor video cu o durată de până la 10 minute.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Iniţial, un clip video pe TikTok nu depăşea 15 secunde – aşa s-a şi remarcat reţeaua socială chineză şi a înregistrat primele performanţe. De la 15 secunde, limita a fost crescută la un minut, potrivit news.ro.

Apoi, o a doua creştere a limitei de timp a adus durata maximă a clipurilor la 3 minute. Acum, deja la a treia schimbare de acest fel, clipurile postate de utilizatori pot ajunge şi la 10 minute.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Cert este că, la o durată de 10 minute, formatul făcut popular de platforma chineză nu prea mai poate fi numit „short-form video”

Anunţul oficial care însoţeşte schimbarea sună la fel ca cele scrise de Facebook şi vorbeşte despre îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor. În realitate, clipuri mai lungi înseamnă mai multe posibilităţi de advertising.

Implementarea schimbării se va face treptat, pe parcursul următoarelor săptămâni. Utilizatorii vor primi o notificare în cadrul aplicaţiei atunci când vor putea posta clipuri de până la 10 minute.