Topul celor mai vândute mașini prin programele Rabla Clasic si Rabla Plus: Dacia este lider în ambele clasamente/ Tesla a ajuns pe locul 2 la Rabla Plus

afm, rabla, masini vechi Sursa foto: CCECAR

Dacia este brandul favorit de românii care au ales să își cumpere o mașină prin programele Rabla Clasic și Plus, cu 6.594 de mașini prin Rabla Plus și 23.910 de mașini prin Rabla Clasic, potrivit datelor transmise de Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) la solicitarea Economedia.

În topul brandurilor preferate de românii care au accesat programul Rabla Plus se află și Tesla, cu 1.084 de mașini și Volkswagen cu 989 de mașini.

În ceea ce privește programul Rabla Clasic, în top trei se pot găsi mărcile Dacia, cu 23.910 mașini, Hyundai, cu 6.513 mașini și Toyota, cu 5.604 mașini.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
masini, Rabla Plus
Sursă: ACAROM
masini, Rabla Clasic
Sursă: ACAROM

Cum arată programele Rabla Clasic și Rabla Plus în primele șapte luni ale anului

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit informațiilor transmise de Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) la solicitarea Economedia, în cadrul Programului Rabla Clasic 2023, s-au înscris la producători/dealeri auto, 18.399 persoane fizice.

Instituția transmite că până în prezent au fost achiziționate 16.320 de autovehicule noi. S-au înscris la producători/dealeri auto 3.345 persoane fizice, iar până în prezent s-au achiziționat 2.007 autovehicule.

„În cadrul Programului Rabla Plus 2023, s-au înscris la producători dealeri auto 4.225 persoane fizice, până în prezent fiind achiziționate 4.470 autovehicule noi (3.732 pur electrice și 738 hibrid plug-in). S-au înscris la producători/dealeri auto 2.341 persoane juridice. Până în prezent s-au achiziționat 1.659 autovehicule (1.471 pur electrice și 188 hibrid plug-in)”, potrivit datelor transmise de AFM.

Programele se desfășoară în acest an în două etape, prima etapă fiind organizată în perioada 24 martie – 30 iunie 2023. Bugetul alocat Programului Rabla Clasic 2023 este de 560 de milioane de lei și pentru Programul Rabla Plus, bugetul alocat este de 780 de milioane de lei. În ediția de anul acesta, programele au venit cu o serie de modificări. În ceea ce privește Programul Rabla Clasic, prima de casare a fost majorată la 7.000 lei, respectiv 10.000 lei în cazul predării a 2 autovehicule uzate.