Trenul Metropolitan București: Arthenis a depus singura ofertă pentru linia București – Chitila – Scroviștea

CFR Calatori Sursa foto: Facebook/CFR Călători

Firma de proiectare Arthenis din Iași a depus singura ofertă la licitația pentru linia de tren metropolitan București – Chitila – Scroviștea, traseu care ar putea deveni a doua linie din Ilfov cu servicii de transport metropolitan. Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov a lansat licitația pentru studiul de fezabilitate – Linia Gara de Nord – Chitila – Scroviștea pe 16 august, iar firma Arthenis a depus singura ofertă la contractul de 4,9 milioane lei. În prezent, singura linie de tren Metropolitan este Gara de Nord – Aeroport Otopeni deservită de CFR Călători cu 62 de trenuri și Transferoviar cu 10 garnituri. Linia funcționează non-stop cu plecări la o cadență de 40 de minute, dar cu montarea unui macaz intervalul va scădea la 30 de minute după cum Economedia a explicat aici.

Studiul de fezabilitate are o durată de 9 luni. Traseul București – Chitila – Scroviștea se face pe linie dublă electrificată, are 32,6 kilometri, se parcurge în 43 de minute cu o viteză comercială de 45 minute și are 38 de trase/sens. „Achiziția se va finaliza prin încheierea unui contract de servicii cu un singur operator economic. Durata contractului este de la semnarea acestuia și până la atribuirea contractului de achiziție având ca obiect Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice – faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții ”Introducerea și, ulterior, dezvoltarea serviciilor de tren urban și metropolitan București – Ilfov”, prima etapă, traseu prioritar: București Gara de Nord – Chitila – Scroviștea”, se arată în documentația SEAP.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În data de 23 august, a fost publicat în Monitorul Oficial al României ordinul de ministru cu privire la primul proiect integrat al trenului metropolitan, deschizând astfel drumul pentru implementarea proiectelor pentru infrastructura feroviară în zonele metropolitane din România. Este vorba despre parteneriatul de investiții în infrastructura feroviară dintre Muncipiul București și județul Ilfov, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov ADITPBI și Ministerul Transporturilor, prin CFR.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

ADITPBI a lansat licitația pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru trenul metropolitan, pe ruta București Nord – Scrovistea (Periș, Ilfov), în urma încheierii unui protocol de colaborare între CFR și PMB. Urmează extinderea către Fundulea, linie electrificată atât dinspre București Nord, cât și în relația cu București-Obor, în baza unui protocol care este în pregătire între Primăria Brănești și TPBI.”- secrewtarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

De anul viitor, Trenul Metropolitan ar trebui să circule pe alte trei linii : București Gara de Nord – București Obor, București Gara de Nord – București Vest, respectiv București Vest – București Obor.

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.