Turiștii bogați care vin în Europa vor majora vânzările brandurile de lux în al doilea trimestru al anului

Louis Vuitton, brand de lux Sursă foto: Unplash

Turiştii bogaţi care vin în Europa ar urma să sprijine vânzările grupurilor de lux LVMH, Kering şi Hermes în trimestrul doi din 2022, ajutându-le să compenseze impactul restricţiilor din China, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Casele de modă din Franţa şi Italia văd o majorare a cererii în urma pandemiei, în timp ce cumpărătorii încă îşi cheltuie economiile făcute în timpul restricţiilor, în pofida turbulenţelor de pe pieţe şi a creşterii preţurilor.

Deprecierea euro faţă de dolar, care va spori probabil câştigurile grupurilor de lux din Europa, îi încurajează pe vizitatorii americani să cheltuie mai mult.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Consumatorii americani care călătoresc în Europa se poartă de parcă nu ar exista ziua de mâine”, susţine Mario Ortelli, de la firma de consultanţă în domeniul fuziunilor şi achiziţiilor companiilor de lux Ortelli & Co, previzionând că ei vor majora vânzările din acest sector pe continent.

„Continuăm să vedem o cerere ridicată pe piaţă, consumatori de toate naţionalităţile cheltuind masiv după restricţiile din pandemie. Situaţia încă nu s-a normalizat”, apreciază Luca Solca, analist la Bernstein.

Totuşi, restricţiile din China încă aruncă o umbră asupra câştigurilor în trimestrul doi din 2022. Conform estimărilor Barclays, pe segmentul de lux, vânzările în China au scăzut în perioada aprilie – iunie 2022 cu 40%, în timp ce pe plan global vânzările au urcat cu aproximativ 11%, jumătate din ritmul înregistrat în trimestrul precedent.

Anul trecut, Statele Unite au depăşit Europa, devenind cea mai mare piaţă mondială de lux, şi atrăgând investiţii în noi magazine de la brandurile din Europa. Analiştii UBS se aşteaptă în trimestrul doi din 2022 la o creştere a vânzărilor de 17% la LVMH, de 12% la Kering şi de 16% la Hermes.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: