Twitter va lansa un abonament pentru o versiune a platformei fără publicitate

twitter Sursa foto: Pixabay

Separat de Twitter Blue, care afişează doar jumătate din reclamele pe care un utilizator le vede în mod normal, platforma socială va vinde un alt abonament, care nu va afişa deloc publicitate, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Elon Musk a făcut succint lumină în cazul reclamelor de pe Twitter – nu în ceea ce priveşte venituri în scădere generate de acestea, ci legat de numărul de reclame care le sunt afişate abonaţilor.

Până acum, Musk şi promovarea folosită de Twitter pentru abonamentele Blue spuneau doar că cei care au Blue vor vedea mai puţine reclame decât ceilalţi. Acum, noul şef al companiei spune că, în fapt, abonaţii văd jumătate din numărul de reclame afişate celorlalţi utilizatori.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Mai mult, Musk spune că, în viitor, Twitter va oferi un „plan superior” (probabil atât ca facilităţi, cât şi ca preţ) şi că acesta nu va afişa deloc publicitate. Musk nu oferă alte detalii.

Twitter Blue costă 8 dolari (11 dolari pe dispozitivele Apple) pe lună. Reclamele reprezintă 90% din veniturile Twitter, însă Musk a spus de la bun început că va încerca să migreze spre o finanţare pe bază de abonament.

Problema este că modul în care Musk conduce Twitter a speriat companiile de publicitate şi mai multe branduri şi-au oprit ori şi-au redus semnificativ campaniile.

Conform Similarweb, traficul managerului de reclame oferit de Twitter a scăzut în octombrie cu 74% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. În noiembrie scăderea a ajuns la 85%, iar trendul pare să continue şi în decembrie.