Separat de Twitter Blue, care afişează doar jumătate din reclamele pe care un utilizator le vede în mod normal, platforma socială va vinde un alt abonament, care nu va afişa deloc publicitate, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Elon Musk a făcut succint lumină în cazul reclamelor de pe Twitter – nu în ceea ce priveşte venituri în scădere generate de acestea, ci legat de numărul de reclame care le sunt afişate abonaţilor.

Până acum, Musk şi promovarea folosită de Twitter pentru abonamentele Blue spuneau doar că cei care au Blue vor vedea mai puţine reclame decât ceilalţi. Acum, noul şef al companiei spune că, în fapt, abonaţii văd jumătate din numărul de reclame afişate celorlalţi utilizatori.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Mai mult, Musk spune că, în viitor, Twitter va oferi un „plan superior” (probabil atât ca facilităţi, cât şi ca preţ) şi că acesta nu va afişa deloc publicitate. Musk nu oferă alte detalii.

Twitter Blue costă 8 dolari (11 dolari pe dispozitivele Apple) pe lună. Reclamele reprezintă 90% din veniturile Twitter, însă Musk a spus de la bun început că va încerca să migreze spre o finanţare pe bază de abonament.

Problema este că modul în care Musk conduce Twitter a speriat companiile de publicitate şi mai multe branduri şi-au oprit ori şi-au redus semnificativ campaniile.

Conform Similarweb, traficul managerului de reclame oferit de Twitter a scăzut în octombrie cu 74% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. În noiembrie scăderea a ajuns la 85%, iar trendul pare să continue şi în decembrie.