Comisia Europeană a cerut Amazon să furnizeze mai multe informaţii cu privire la măsurile luate de gigantul american de comerţ electronic pentru a-şi respecta obligaţiile prevăzute de legea serviciilor digitale ( Digital Services Act – DSA), transmite Reuter, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„În special, Amazon este rugat să furnizeze informaţii detaliate cu privire la conformitatea sa cu prevederile privind transparenţa sistemelor de recomandare (…)”, a spus UE într-un comunicat.

Amazon trebuie să furnizeze informaţiile solicitate până pe 26 iulie.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Legea cere jucătorilor supranumiţi Big Tech să facă mai mult pentru a aborda conţinutul ilegal şi dăunător de pe platformele lor.

Amazon a spus că examinează cererea UE.

„Examinăm această solicitare şi lucrăm îndeaproape cu Comisia Europeană. Amazon împărtăşeşte obiectivul Comisiei Europene de a crea un mediu de cumpărături sigur, previzibil şi de încredere”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon.

Acesta a adăugat: „Credem că acest lucru este important pentru toţi participanţii din industria de retail şi investim semnificativ în protejarea magazinului nostru de actorii răi, conţinutul ilegal şi în crearea unei experienţe de cumpărături de încredere. Ne-am construit pe această bază solidă pentru conformitatea DSA”.