UiPath, primul unicorn românesc, a înregistrat venituri de 262,7 milioane de dolari în trimestru trei al anului 2022, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit raportului fiscal publicat pe site-ul companiei.
Pentru trimestrul 4 din 2022 compania estimează venituri cuprinde între 277-270 milioane de dolari.
„Noile noastre noi inițiative de comercializare conduc la rezultate și rezonează cu clienții. Am încheiat mai multe tranzacții notabile în al treilea trimestru folosind această abordare de vânzare în valoare și suntem foarte implicați atât cu clienții noi, cât și cu cei existenți, în timp ce ne îndreptăm spre ultimul trimestru al anului fiscal 2023”, a declarat Rob Enslin, co-director executiv al UiPath.
UiPath a înregistrat o pierdere operațională GAAP (principiile contabile general acceptate) de 67 milioane de dolari. Rata anuală de reînnoire a abonamentelor (APR) a ajuns la 1,1 miliarde de dolari în trimestrul trei din 2022, în creștere cu 36%.
UiPath, primul unicorn românesc, a anunțat un nou plan de restructurare, pe lângă cel de la sfârșitul lunii iunie. Compania ar vrea să reducă 6% din locurile de muncă, adică să concedieze 4.025 de angajați.