UiPath a lansat UiPath Ventures, o divizie de investiții în startup-uri. Prima companie susținută a devenit unicorn

uipath Sursa foto: Facebook/UiPath

Compania româno-americană UiPath, fondată de Daniel Dines și Marius Tîrcă, a lansat recent o nouă divizie, UiPath Ventures, un vehicul de investiții care va oferi finanțări și suport startup-urilor din domeniul automatizării, inteligenței artificiale (AI) și învățării automate (ML).

Anunțul a fost făcut pe blogul UiPath de către Vijay Khanna, Chief Corporate Development Officer la UiPath. „Vedem o oportunitate de a ne împărtăși experiența și pasiunea pentru a promova următoarea generație de soluții tehnologice inovatoare. Pe lângă capital, companiile din portofoliu pot beneficia de: acces și informații de la directorii și experții UiPath, expunere sporită în ecosistemul UiPath, aliniere și asistență către piață și oportunități de rețea de parteneri UiPath, îndrumări operaționale privind problemele de afaceri și cele mai bune practici”, a anunțat el.

În același timp, UiPath Ventures a anunțat și o investiție în airSlate, o platformă SaaS care deservește peste 900.000 de clienți și peste 100 de milioane de utilizatori din întreaga lume, cu soluțiile sale de automatizare a fluxului de lucru fără cod, semnătură electronică și gestionare a documentelor.

AirSlate a anunțat astfel că a strâns 51,5 milioane de dolari într-o rundă de finanțare care evaluează startup-ul la peste 1 miliard de dolari, așadar un nou „unicorn”. G Squared a condus runda de acțiuni cu participarea UiPath, făcând din AirSlate prima companie de portofoliu pentru brațul UiPath Ventures.

Ca parte a investiției UiPath Ventures, CEO-ul AirSlate, Borya Shakhnovich, a declarat că AirSlate va forma un „parteneriat tehnologic strategic” cu UiPath, care va oferi resurse, inclusiv expertiză tehnică.

AirSlate a fost fondată în 2008 de Vadim Yasinovsky ca PDFfiller, cu accent pe construirea de instrumente de editare pentru fișierele PDF. În 2012, Borya Shakhnovich, anterior un post-doctorand la Harvard, s-a alăturat PDFfiller, care s-a transformat în AirSlate.

Până în prezent, AirSlate a strâns 185,3 milioane de dolari în finanțare, din care o parte este datorie.

Sursa foto: Facebook/UiPath

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *