Atipico, un nou bar din Torino a devenit repede cunoscut pentru că nu vinde alcool. Davide Piastra și-a schimbat business-ul după ce s-a convertit la islamism, relatează Corriere della Sera.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În localul său nu se găsesc băuturi spirtoase clasice, ci cocktailuri care le recrează pe cele clasice, alcoolizate.

“Nu pot să-mi fac rău mie și celorlalți”, spune proprietarul. “A oferi alcool înseamnă a-i face rău celuilalt și celor din jur. Să spunem că nu există nicio obligație religioasă de a face acest lucru. În timp, dacă se are posibilitatea economică de a face acest lucru, musulmanii care vând ar trebui să iasă din acest sistem. Cu toate acestea, acest lucru nu este întotdeauna posibil”, explică el.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Davide Piastra și personalul său sunt în această afacere de 20 de ani.
”De mult timp servesc clienților cocktailuri cu alte băuturi alcoolice. Cunosc produsele alcoolice, am făcut cursuri, am lucrat la ele. Când ofer acest produs astăzi știu ce ați băut înainte și ce vă ofer acum. Nu am fost niciodată un mare băutor pentru că nu suportam, dar îmi plăcea să beau o bere cu pizza. Cocktailurile noastre sunt o adevărată explozie în gură. Alcoolul acoperă de obicei aromele, dar la noi le puteți gusta pe toate. Experimentăm în permanență și de multe ori când pun un client să încerce o băutură am inima în gât. Pentru a realiza produse similare există o cercetare continuă a ingredientelor, un studiu. Barul normal are produse standard care sunt pe piață de mult timp, ești pe partea sigură”, explică el.

Barul a reușit, de asemenea, să câștige alți clienți.

“Grupul nostru țintă sunt doamnele de peste 35 de ani, femeile însărcinate și prietenii care fac parte din acest cerc. O clientelă feminină care include și persoane în vârstă, care vin aici și pentru un aperitiv, ceea ce nu am mai văzut în trecut. Noi, în orice caz, nu avertizăm în prealabil clienții despre excepționalitatea noastră, suntem aici pentru a propune, nu vrem să forțăm pe nimeni. Din când în când cineva pleacă, e în regulă”, mai spune el.