Un pod din județul Suceava, construit acum 51 de ani și aflat într-o stare avansată de degradare, va fi reabilitat / Circulație deviată pe un pod provizoriu

Redacția mart. 18, 2025 0 comentarii 1472 vizualizări
podul de pe DN 15C, Praxia, județul Suceava Sursa foto: Facebook/ DRDP Iasi Oficial

Un pod din județul Suceava, construit acum 51 de ani și aflat într-o stare avansată de degradare, va fi reabilitat. Este vorba despre podul de pe DN 15C peste pârâul Râșca, la Praxia.

Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași a anunțat că a fost emis ordinul de începere a lucrărilor de reabilitare la podul de pe DN 15C, Praxia, județul Suceava.

Durata lucrărilor este de 6 luni de la data înscrisă în ordinul de începere – 17 martie 2025. Podul de la Praxia, județul Suceava, a fost construit în anul 1974, fiind dimensionat la clasa E de încărcare. Podul este amplasat în aliniament, are o lungime de 40,75 m și este prevăzut cu două deschideri a câte 15,40 m.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Lățimea podului este de 9,80 m (7,80 m parte carosabilă și două trotuare cu lățimea de 1 m fiecare). Suprastructura podului este alcătuită din 6 grinzi din beton armat și o pilă, fundate indirect pe coloane.

În cadrul contractului sunt prevăzute lucrări atât la partea de infrastructură, cât și la cea de suprastructură, printre care:
• reparații elevații
• cămășuire fundații culei
• protecție anticorozivă
• desfacere suprastructură existentă în vederea înlocuirii cu grinzi din beton armat precomprimat
• supraînălțare banchetă cuzineți
• înlocuire aparate reazem
• realizare hidroizolație
• realizare trotuare
• așternere mixturi asfaltice cale pod
• înlocuire rosturi dilatație
• lucrări în albie

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

DRDP Iași mai spune că în perioada execuției lucrărilor, traficul auto se va desfășura pe un sens, alternativ, pe o variantă provizorie construită în amonte de podul existent.

Antreprenorul este Asocierea S.C. CONHIDRO S.R.L. și S.C. VALURO PROIECT S.R.L.

Situația podului de la Praxia a fost descrisă de DRDP Iași în anunțul pentru licitație publicat în SEAP în noiembrie 2022.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.