Un purtător de cuvânt al platformei digitale TikTok a respins îngrijorările formulate de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) cu privire la faptul că algoritmii platformei ‘au fost amplificaţi cu conţinut favorabil unui anumit candidat’ la alegerile prezidenţiale de duminică din România, transmite agenția de știri Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

CNA a solicitat marţi Comisiei Europene să investigheze cu privire la rolul jucat de TikTok în alegeri, având în vedere ceea ce Consiliul a calificat drept ‘suspiciuni de manipulare a opiniei publice’.

‘Algoritmii TikTok, după părerea noastră, este clar că au fost amplificaţi cu conţinut favorabil unui anumit candidat, generând dezechilibru în competiţia electorală şi periclitând pluralismul politic’, a afirmat Valentin-Alexandru Jucan, vicepreşedinte al CNA.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

‘Aceste … afirmaţii despre alegerile din România sunt inexacte şi înşelătoare, dat fiind că majoritatea candidaţilor şi-au stabilit o prezenţă pe TikTok şi câştigătorii şi-au făcut campanie şi pe alte platforme digitale în afară de a noastră’, a declarat purtătorul de cuvânt al TikTok, citat de Reuters.

Comisia Europeană nu a răspuns la o solicitare de a comenta, trimisă prin e-mail, adaugă aceeaşi agenţie de presă.