Neurolabs, un startup fondat de români, cu sediul în Marea Britanie, care a dezvoltat tehnologie care permite supermarketurilor să monitorizeze produsele de la raft, a primit o finanțare de 7,8 milioane de dolari într-o rundă de tip serie A.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Finanțarea a fost condusă de Nauta și s-au alăturat investitorii existenți LAUNCHub, Lunar Ventures și Techstart Ventures.
„Am înființat Neurolabs pentru a rezolva o problemă pe care o tot vedeam. Produse ratate. Ore de verificări manuale. Zile de întârziere înainte de acțiune. Așa că am construit ceva diferit, Visual AI care funcționează acolo unde contează: pe teren, în magazine, cu iluminare imperfectă și SKU-uri în continuă schimbare. Astăzi, unele dintre cele mai importante branduri CPG din lume folosesc tehnologia noastră pentru a reduce costurile pe teren, pentru a reduce timpii de onboarding și pentru a debloca vizibilitatea de la raft la magazin în câteva secunde”, afirmă compania.
Noua finanțare va permite creșterea echipei de ingineri, extinderea în Marea Britanie, Europa și SUA și construirea infrastructurii de care au nevoie mărcile CPG.
„ Mulțumim clienților, partenerilor și investitorilor noștri care au sprijinit această viziune. Haideți să construim viitorul execuției în retail”, a declarat Paul Pop, CEO.
De asemenea, Neurolabs angajează.
Neurolabs a dezvoltat o tehnologie computer vision dedicată industriei de retail, care le permite lanţurilor de supermarketuri şi hipermarketuri să îşi monitorizeze şi gestioneze mai uşor stocurile de produse de la raft.
Neurolabs a reuşit să ia o primă finanţare în vara anului 2020 care s-a situat la circa un milion de euro. Ulterior, cea de-a doua rundă de finanţare a fost de 3,4 milioane euro.
Neurolabs a fost fondat în 2018, în Marea Britanie, de antreprenorii români Paul Pop, care este și CEO-ul companiei, Remus Pop (COO) și Patric Fulop (CTO).