Un tren CFR Marfă încărcat cu cărbune a deraiat la Combinatul Energetic Oltenia de la Motru/Locomotiva a rămas fără frâne/ITM a deschis anchetă

CFR Marfă Deraiere Oltenia

Mai multe vagoane ale unui tren CFR Marfă încărcat cu cărbune au deraiat în Complexul Energetic Oltenia de la Motru după ce locomotiva ar fi rămas fără frâne, susține deputatul USR de Gorj Radu Miruță care a publicat primele imagini. Accidentul nu s-a produs pe o linie deschisă circulației feroviare pentru traficul de pasageri/marfă ci pe o linie industrială. În urma accidentului nu au fost victime.

Deputatul USR vorbește despre o încercare de mușamalizare: ,,Accident de munca cu încercare de mușamalizare astăzi în CE Oltenia, la Motru. O funie” compusă din 16 vagoane, încărcată de cărbune care venea de la Roșiuța și mergea înspre triaj pentru formarea navetei, la Motru a deraiat. Locomotiva a rămas fără frâne, 5-7 vagoane au sărit de pe sine și sunt un morman de fiare, un mecanic a sărit, unul a rămas în locomotiva deraiată. Nimeni nu are voie sa vorbească despre subiect, nimeni nu are voie sa facă vreo poza la fata locului sub amenințarea desfacerii contractului de munca, totul se dorește mușamalizat. Apropo, ati mai auzit ceva de angajatul strivit de vola la locul de munca?Linii uzate, locomotive și vagoane cu revizii adesea doar pe hârtie, contracte împărțite pe ochi frumoși, angajări pe  criterii politice. Ministrul Virgil Popescu ne spunea acum 3 zile ca la CE Oltenia sunt cele mai bune condiții de lucru. A uitat sa menționeze ca doar pentru cei mufați la combinațiile din CEO. Acest ministru sinistru care a înnebunit lumea cu lipsa soluțiilor a fost susținut în aceasta săptămână în funcție de către PSD Gorj.”

Ce a transmis ITM Gorj : ,,La ora 05:04, din Depozitul de cărbune Rosiuta a plecat un convoi format din 16 vagoane cu cărbune către stația CFU Motru pentru formarea unei navete. În dreptul localității Plostina mecanicul de locomotiva a constatat ca sistemul de frânare nu mai funcționează corespunzător. Pentru evitarea unei situații periculoase mecanicul a solicitat impiegatului de mișcare trecerea convoiului pe o linie de evitare. Manevra a fost realizata în timp util dar, datorita faptului ca vagoanele erau încărcate în momentul în care locomotiva a atins tampoanele aceasta a ieșit de pe șine, fără a se răsturna, fiind avariate și câteva vagoane de lângă locomotivă. Niciunul dintre lucrători nu a fost accidentat evenimentul urmând sa fie cercetat ca incident feroviar.”

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

CFR Marfă a câștigat în februarie contractul de 209 milioane de lei pentru transportul cărbunelui de la Complexul Energetic Oltenia în următorii 3 ani, operatorului de stat fiindu-i atribuite toate cele trei loturi scoase la licitație : transport de la mină la termocentralele Craiova, Ișalnița și Turceni. La licitația lansată în octombrie 2021 a participat și Grup Feroviar Român (pentru toate cele trei loturi) potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Este un acord cadru pentru o durată de 36 de luni cu o cantitate minimă de 6,8 milioane tone și una maximă de 20 de milioane tone. Contractul a fost atribuit având criteriul ,,cel mai bun preț” cu o pondere de 90 % din punctaj respectiv 10 % ponderea tehnică, cu punctaj maxim pentru ofertantul care poate asigura 14 000 tone/zi în 7 trenuri complete/zi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: