Unilever vrea să scape de mărci alimentare care au vânzări de un miliard de euro

unilever foto Foto: Unilever, Facebook

Producătorul de bunuri de larg consum Unilever caută să vândă câteva mărci alimentare care au vânzări combinate de aproximativ un miliard de euro, a anunţat directorul general Hein Schumacher într-un interviu acordat luni publicaţiei olandeze de afaceri FD, transmite Reuters, transmite Agerpres.

Schumacher nu a specificat ce mărci Unilever ar urma să fie vândute, ca parte a planului anunţat anterior de eficientizare a operaţiunilor diviziei de alimente.

Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat recent pentru Reuters că firma explorează vânzarea unor mărci alimentare olandeze, inclusiv supele Unox şi condimentele Conimex, şi de asemenea încearcă să vândă mărci alimentare din Marea Britanie şi alte ţări din Europa.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Unilever, care deţine pe plan global aproximativ 400 de mărci, a încercat în ultimul an să-şi recalibreze operaţiunile, să se concentreze mai mult pe principale sale 30 de mărci şi să-şi eficientizeze afacerea, mai ales în Europa.

În martie, Unilever a anunţat că va scinda divizia sa de îngheţată, care deţine mărci ca Magnum şi Ben & Jerry’s.

Schumacher a declarat pentru FD că vrea să reducă “portofoliul mai degrabă eclectic de mărci alimentare”, concentrându-se pe sosuri, condimente şi produse pentru restaurante şi alte unităţi profesionale de alimentaţie publică.

Dar nu fiecare marcă care nu se potriveşte descrierii va trebui vândută, a explicat şeful Unilever. Acesta a adăugat: “Nu desfăşurăm o vânzare de urgenţă. Vor fi întotdeauna mărci  care nu se potrivesc perfect, dar vor rămâne parte a Unilever”.