Producătorul de bunuri de larg consum Unilever caută să vândă câteva mărci alimentare care au vânzări combinate de aproximativ un miliard de euro, a anunţat directorul general Hein Schumacher într-un interviu acordat luni publicaţiei olandeze de afaceri FD, transmite Reuters, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Schumacher nu a specificat ce mărci Unilever ar urma să fie vândute, ca parte a planului anunţat anterior de eficientizare a operaţiunilor diviziei de alimente.

Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat recent pentru Reuters că firma explorează vânzarea unor mărci alimentare olandeze, inclusiv supele Unox şi condimentele Conimex, şi de asemenea încearcă să vândă mărci alimentare din Marea Britanie şi alte ţări din Europa.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Unilever, care deţine pe plan global aproximativ 400 de mărci, a încercat în ultimul an să-şi recalibreze operaţiunile, să se concentreze mai mult pe principale sale 30 de mărci şi să-şi eficientizeze afacerea, mai ales în Europa.

În martie, Unilever a anunţat că va scinda divizia sa de îngheţată, care deţine mărci ca Magnum şi Ben & Jerry’s.

Schumacher a declarat pentru FD că vrea să reducă “portofoliul mai degrabă eclectic de mărci alimentare”, concentrându-se pe sosuri, condimente şi produse pentru restaurante şi alte unităţi profesionale de alimentaţie publică.

Dar nu fiecare marcă care nu se potriveşte descrierii va trebui vândută, a explicat şeful Unilever. Acesta a adăugat: “Nu desfăşurăm o vânzare de urgenţă. Vor fi întotdeauna mărci  care nu se potrivesc perfect, dar vor rămâne parte a Unilever”.