Vânzările Renault au crescut la aproape 10 miliarde de euro în trimestrul al treilea, susţinute de preţurile mai mari ale mașinilor

renault Sursa foto: Facebook / Renault

Vânzările Renault au crescut la 9,8 miliarde de euro în trimestrul al treilea, susţinute de preţurile mai mari ale vehiculelor, care au permis producătorului francez de automobile să compenseze scăderea numărului de vehicule comercializate, comparativ cu anul precedent, transmite Reuters.

Veniturile globale ale grupului au crescut cu 20,5% atunci când sunt ajustate pentru cedarea fostei sale divizii ruseşti Avtovaz, a spus Renault, adăugând că a înregistrat cel mai bun efect al preţului consemnat vreodată, în timp ce vânzările trimestriale de vehicule coborât cu 2,4% faţă de anul trecut.

Producătorii mondiali de automobile se confruntă cu o penurie de semiconductori, cu creşterea costurilor energetice, ca urmare a invaziei Rusiei în Ucraina, blocajele lanţului de aprovizionare şi o recesiune care se profilează în Europa.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Cifra de vânzări ale Renault în trimestrul trei, de 9,8 miliarde de euro, a fost în conformitate cu așteptările analiştilor.

Compania, care s-a implicat devreme în cursa pentru producerea de vehicule electrice, încearcă să se repoziţioneze ca producător premium, cu modele precum Megane şi Austral, depunând totodată eforturi pentru a-şi menţine baza de clienţi la capătul inferior al pieţei.

Renault se confruntă în ultimul trimestru al anului cu dificultăţi majore de viitor, în timp ce finalizează planurile de a separa operaţiunile legate de motoare termice şi cele de vehicule electrice în două unităţi diferite, pe fondul unor discuţii tensionate menite să remodeleze parteneriatul strategic cu Nissan.

Renault este cel mai mare acţionar al Nissan, cu o participaţie de 43%, în timp ce producătorul auto japonez deţine 15% la partenerul său.

Cele două companii au declarat săptămâna trecută că sunt în discuţii despre o nouă fază a parteneriatului lor, care ar putea include o investiţie Nissan în noul proiect de vehicule electrice a Renault.

O astfel de schimbare ar putea însemna cea mai mare resetare a relaţiei lor de la arestarea în 2018 a directorului general Carlos Ghosn.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: