Veniturile Volkswagen au stagnat în trimestrul trei, iar compania a avertizat că problemele din lanţul de aprovizionare reprezintă acum noua normă şi nu o excepţie, anticipând că problemele vor continua. Cu toate acestea, cel mai mare producător de automobile din Europa consideră că unele blocaje se vor atenua şi că piaţa auto va creşte anul viitor, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Producătorul de automobile şi-a redus însă aşteptările referitoare la livrările din acest an, prognozând că acestea vor fi similare cu cele din 2021, faţă de o creştere estimată anterior de 5%-10.

Volkswagen şi-a menţinut totuşi perspectiva de profit, care ar urm să atingă limita superioară a unei marje de 7%-8,5%, prin reducerea costurilor fixe.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Următoarele actualizări ale strategiei Volkswagen vor fi publicate în martie 2023.

Creşterea sperată a evaluării Volkswagen după listarea Porsche AG nu s-a materializat, acţiunile producătorului auto scăzând cu peste 28% în acest an, în timp ce evaluarea mărcii de maşini sport a depăşit-o pe cea a Volkswagen, fosta sa companie mamă.

Profitul din trimestrul al treilea au stagnat sub nivelul anterioare pandemiei, la 4,3 miliarde de euro (4,29 miliarde de dolari), sub povara listării Porsche, suspendarea afacerilor în Rusia, revaluarea în scădere a acţivelor unui startup pentru vehicule autonome, precum şi a problemelor de asigurare a pieselor.

Provocările pentru lanţul nostru de aprovizionare vor deveni regula, nu excepţia”, a spus directorul general Oliver Blume, invocând barierele în calea transferurilor de tehnologie între Est şi Vest.

Lipsa semiconductorilor şi a altor piese critice a însemnat că producătorul de maşini are 150.000 de vehicule neterminate şi constituie stocuri pentru a se proteja împotriva lipsurilor ulterioare în timpul iernii.