Veniturile Volkswagen au stagnat în trimestrul trei, iar compania anticipează că problemele din lanţul de aprovizionare vor continua

volkswagen logo Sursa foto: Pixabay

Veniturile Volkswagen au stagnat în trimestrul trei, iar compania a avertizat că problemele din lanţul de aprovizionare reprezintă acum noua normă şi nu o excepţie, anticipând că problemele vor continua. Cu toate acestea, cel mai mare producător de automobile din Europa consideră că unele blocaje se vor atenua şi că piaţa auto va creşte anul viitor, transmite Reuters, citat de News.ro.

Producătorul de automobile şi-a redus însă aşteptările referitoare la livrările din acest an, prognozând că acestea vor fi similare cu cele din 2021, faţă de o creştere estimată anterior de 5%-10.

Volkswagen şi-a menţinut totuşi perspectiva de profit, care ar urm să atingă limita superioară a unei marje de 7%-8,5%, prin reducerea costurilor fixe.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

Următoarele actualizări ale strategiei Volkswagen vor fi publicate în martie 2023.

Creşterea sperată a evaluării Volkswagen după listarea Porsche AG nu s-a materializat, acţiunile producătorului auto scăzând cu peste 28% în acest an, în timp ce evaluarea mărcii de maşini sport a depăşit-o pe cea a Volkswagen, fosta sa companie mamă.

Profitul din trimestrul al treilea au stagnat sub nivelul anterioare pandemiei, la 4,3 miliarde de euro (4,29 miliarde de dolari), sub povara listării Porsche, suspendarea afacerilor în Rusia, revaluarea în scădere a acţivelor unui startup pentru vehicule autonome, precum şi a problemelor de asigurare a pieselor.

Provocările pentru lanţul nostru de aprovizionare vor deveni regula, nu excepţia”, a spus directorul general Oliver Blume, invocând barierele în calea transferurilor de tehnologie între Est şi Vest.

Lipsa semiconductorilor şi a altor piese critice a însemnat că producătorul de maşini are 150.000 de vehicule neterminate şi constituie stocuri pentru a se proteja împotriva lipsurilor ulterioare în timpul iernii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: