Compania aeriană low-cost Wizz Air anunță un plan de investiții de 14 miliarde de euro, prin care va optimiza produsele, prețul, serviciile și comunicare cu clienții.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Planul Wizz Air, intitulat „Customer First Compass”, se va aza pe patru factori:

  • Produs

Wizz Air oferă călătorii cu peste 300 de aeronave noi Airbus Airspace. Wizz Air plănuiește să ofere pasagerilor călătorii în Europa, Africa, Asia Centrală, Asia de Est și Orientul Mijlociu cu aeronavele Airbus A321XLR.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
  • Preț

Compania aeriană va lua măsuri pentru a se asigura că tarifele sale sunt transparente, fără taxe ascunse și oferă economii suplimentare prin WIZZ Discount Club și alte abonamente, ca pasagerii să aibă parte de prețuri mai reduse.

  • Servicii

Wizz Air continuă să dezvolte reziliența operațiunilor sale pentru a reduce numărul anulărilor, întârzierile și pentru a oferi soluții în cazul perturbărilor cu ajutorul instrumentelor AI, în centrul de control al operațiunilor companiei aeriene.

În cazul în care lucrurile nu merg conform planificării, Amelia, asistentul virtual al companiei aeriene, îi va suna pe pasagerii afectați pentru a le oferi informații actualizate și asistență. Clienții afectați se pot aștepta ca cererile de despăgubire valabile să fie procesate în termen de șapte zile, iar tarifele biletelor să fie rambursate în termen de 24 de ore.

  • Comunicare

Wizz Air modernizează centrul său de asistență și elimină liniile telefonice cu tarif special. În această vară, compania aeriană va lansa funcția MyJourney în aplicația sa mobilă, care va oferi pasagerilor informații în timp real, prin e-mail sau SMS.