X, fostul Twitter, ar putea pierde venituri din publicitate de 75 de milioane până la sfârşitul acestui an/ Cum au contribuit ieșirile antisemite ale lui Elon Musk

twitter, X, retea de socializare, elon musk Sursa foto: ALAIN JOCARD / AFP

Compania de social media X, deţinută de Elon Musk, ar putea pierde venituri din publicitate de până la 75 de milioane de dolari până la sfârşitul anului, deoarece zeci de mărci importante îşi întrerup campaniile de marketing, a relatat vineri New York Times, citat de News.ro.

Musk, susţinând o postare antisemită pe platformă săptămâna trecută, a determinat mai multe companii, inclusiv Walt Disney şi Warner Bros Discovery, să-şi întrerupă reclamele pe platforma numită anterior Twitter.

X a ripostat şi a dat în judecată grupul de supraveghere Media Matters, susţinând că organizaţia a defăimat platforma printr-un raport care spunea că reclame pentru mărci importante, inclusiv Apple şi Oracle, au apărut alături de postări care îi promovau pe Adolf Hitler şi partidul nazist.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Documentele interne vizualizate de The New York Times în această săptămână enumeră peste 200 de reclame ale unor companii precum Airbnb, Amazon, Coca-Cola şi Microsoft, dintre care multe au oprit sau iau în considerare întreruperea publicităţii pe reţeaua de socializare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

X a declarat vineri că venituri de 11 milioane de dolari sunt în pericol şi cifra exactă a fluctuat, pe măsură ce unii agenţi de publicitate s-au întors pe platformă, iar alţii şi-au mărit cheltuielile.

Compania nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii a Reuters.

Agenţii de publicitate au fugit de X de când Musk a cumpărat fosta Twitter în octombrie 2022 şi a redus moderarea conţinutului, ceea ce a dus la o creştere bruscă a discursurilor instigatoare la ură pe platformă, potrivit grupurilor pentru drepturile civile.

Veniturile din reclame ale platformei în SUA au scăzut cu cel puţin 55% de la an la an în fiecare lună de la preluarea lui Musk, a scris anterior Reuters.

sursa: News.ro