2023, anul în care România ar putea inaugura 100 de kilometri de autostradă și Podul de la Brăila. UMB, așteptat să termine lucrările pe cel puțin 80 de kilometri de autostradă și drum expres

Autostrada București Nord Lot 2 UMB asfaltare

România ar putea inaugura anul acesta 100 de kilometri de autostradă/drum expres și Podul de la Brăila, cea mai complexă lucrare de infrastructură rutieră a Companiei de Drumuri. Dintre loturile avansate, constructorii turci vor termina garantat lucrările pe trei loturi de autostradă cu o lungime de 48 kilometri (A0 și A3 Transilvania), iar UMB, cel mai puternic drumar din România va încheia lucrările pe 32 de kilometri pe Drumul Expres Craiova – Pitești, potrivit analizei Economedia. Pe lângă lotul 3, Slatina – Colonești, UMB ar putea finaliza un tronson de 10 kilometri pe A0 între DN 1 și A3 și, teoretic, alți 30 de kilometri pe Autostrada Transilvania unde șantierul dintre Nădășelu și Zimbor este avansat, aproape 50%. Pentru alți 11 kilometri de Drum Expres dintre Galați și Brăila șansele de finalizare au scăzut mult, viaductul peste Siret nefiind început. Un alt șantier care se apropie de 50% și cu mobilizare exemplară este Drumul Expres Oradea – Autostrada Transilvania, (13 kilometri profil de drum rapid).

Totodată, Podul peste Dunăre de la Brăila ar putea fi deschis în această vară cu o parte a drumurilor de legătură.

Situația la zi loturilor de Autostradă și Drum Expres cu inaugurare garantată/așteptată: 

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

– 34 km. Loturile 1 și 2 Pe Autostrada București Sud (constructor Alsim Alarko – Turcia, execuție 55/70%)

– 32 km. Lot 3 Drum Expres Craiova – Pitești (constructor UMB, 60% execuție și o soluție de descărcare temporară)

– 14 km. Lot Nurol Autostrada Transilvania (stadiu fizic 70%)

– 10/19 kilometri Autostrada București Nord (constructor UMB, tronson DN 1 – A3, 20% pe întreg proiectul de 21 km cu descărcare temporară)

– 13 kilometri Drum Expres Oradea – Autostrada Transilvania (Strabag – Austria, peste 40%).

Cu șanse teoretice, 30 de kilometri, lotul UMB Nădășelu – Zimbor pe Autostrada Transilvania, termen prelungit pentru 2025 (detalii aici) și alți 11 kilometri pe Drumul Expres Brăila – Galați. Totodată, UMB ar putea finaliza loturile 1 și 4 la Buzău și Focșani, dar lucrările sunt de-abia la început.

Pe lângă Podul de la Brăila, CNAIR urmează să deschidă și Pasajele Berceni și Popești-Leordeni pe Centura București Sud.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Mai este.mult pana departe!
    Acestea sunt povesti despre cioturi!
    Nici macar 23 de km din interjudeteanul Campina-Sacele nu pot fi asfaltati si vorbiti de 100 km de autostrada!
    Nici macar un rond la intrarea in Comarnic sau un rond un Sinaia nu se pot face darmite 100km de Autostrada!
    Iluzii!😲
    Sa vedeti alte povesti despre autostrazi din luna mai cand are loc rotativa!
    🤣🤣🤣

  2. Optimismul dv e copilăros. La o minimă documentare s-ar fi aflat motivele pentru care Nădășelu-Zimbor nu se poate termina în 2023 (cum era prevăzut inițial) și de ce se va termina doar în 2025, cu toată hărnicia UMB. Oricum, prioritate față de sectoarele prin Sălaj trebuia să aibă sectorul Tg. Mureș-Brașov, care este mult mai important și unde este o singură bandă pe sens. Sau Sibiu-Brașov.

    • Sibiu-Brașov – va fi candva peste 20 de ani poate.
      Iar Tg. Mures- Brasov urmeaza dupa acei 20 de ani de care vorbeam mai sus.😲

  3. Spania 15000 km de autostrada. Germania 12000. Franta 110000 Italia 9000 si ceva. Sa zicem ca Romania 100 km. Pentru comparatie si pentru a vedea unde suntem. 100 km in 33 de ani? 1000 km en 330 de ani. Ritm romanesc.

  4. Spania 15000 km Germania 12000 km Franta 11000 km Italia 9000 si ceva. Romania 100 km. In 33 ani. 1000 km in 330 ani. Ritm romanesc un care peste un mileniu vom ajunge la ceva nivel

    • Asa-i ca nu esti prea destept? Este vorba de 100km finalizati doar in 2023, nu de intreaga retea. Intreaga retea se apropie de 1000km.

  5. @ Sims du-te la munca dincolo și umbla pe autostrăzi. Tu fix cu cele mai puternice tari din Europa ai găsit sa te compari.

    Aia au furat 500 de ani înainte sa ne dam noi seama ca suntem țară :)))

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.