Ministrul Economiei, despre protestul de la Şantierul Naval Damen Mangalia: Nu vom accepta o restructurare a forţei de muncă / Până în 2024, va trebui să devină profitabil

damen santier naval Mangalia Sursa foto: Damen.com

Ministrul Economiei, Florin Spătaru a declarat vineri la TVR Info, despre protestul de la Şantierul Naval de la Mangalia că nu va accepta o restructurare a forţei de muncă. El a adăugat că până în 2024 Șantierul va trebui să devină profitabil.

”A existat o solicitare a directoratului acelei companii de restructurare iar eu am fost foarte clar, nu vom accepta o restructurare a forţei de muncă pentru că în primul rând a existat o restructurare anterioară şi am considerat că este suficientă pentru planul de afaceri, iar o nouă restructurare trebuie să aibă o fundamentare”, a spus ministrul.

Florin Spătaru a precizat că ”acea fundamentare el nu a văzut-o”. ”Aşa că nu vom accepta niciun fel de modificare a forţei de muncă fără o discuţie şi o analiză atentă a ceea ce trebuie făcut acolo”.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

”Şantierul Naval de la Mangalia până în 2024 va trebui să devină profitabil, este ceea ce este menţionat în contractul de asociere între cele două părţi, iar ministerul Economiei prin membrii consiliului de supraveghere dar şi prin reprezentanţii noştri în acţionariat vor proteja interesele statului român”, a mai spus Spătaru.

Ministrul Economiei a mai arătat că acest interes al statului român înseamnă să asigure capacitatea de producţie necesară, forţa de muncă şi salariile şi aşa cum a fost stipulat în contractul de asociere, readucerea şantierului pe profit, ceea ce nu s-a mai întâmplat din anul 2000.

Potrivit ministrului, şantierul va trebui să tracă printr-o program de retehnologizare pentru a devei profitabil şi să acopere necesarul de nave pentru piaţă.

”Statul român este acţionar majoritar şi ne vom exercita acest drept, aşa cum este scris în actul constitutiv, şi vom fi critici faţă de activitatea care se desfăşoară acolo”, a mai spus Spătaru, precizând că se află în dialog şi sindicatele de acolo.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. De ce nu le incredintati constructia a patru corvete ? Nu sunt semne ca Naval Group va semna contractul. Poate vom avea opt corvete si va avea si Marina Militara cu ce sa protejeze zona maritima.

    P.S. In prezent , Marina Militara nu exista . Atentie Ciuca !

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.