Centura Bușteni – Azuga va avea un tunel de 90 de metri lungime pe sub DN 1 și calea ferată București – Brașov și un semitunel de 200 de metri la intrare în Azuga. Traseul complet și datele tehnice / Licitația a fost lansată cu clauză suspensivă pentru că Guvernul încă nu a aprobat investiția de 600 milioane lei

Modificare importantă licitație centura Bușteni Azuga prețul ofertei 40 % Licitație centura Bușteni Azuga

Centura Bușteni – Azuga va avea un tunel cu o lungime de 90 de metri care subtraversează oblic DN 1 și Magistrala CFR București – Brașov, dar și un semitunel cu o lungime de 200 de metri, parțial îngropat la intrare în Azuga, cele două lucrări de artă fiind printre cele mai dificile de pe traseul complet de 9 kilometri prevăzut pentru șoseaua care va funcționa ca o centură a celor două stațiuni.

Consiliul Județean Prahova a preluat de la Compania de Drumuri proiectele centurilor Comarnic și Bușteni (proiecte critice pentru fluidizarea circulației pe DN 1 Valea Prahovei) și a lansat licitațiile pentru proiectare și execuția acestora în 24 decembrie 2022 (Centura Comarnic) respectiv vineri, 20 ianuarie 2023 (Centura Bușteni – Azuga).

Investiția are o valoare estimată (proiectare și execuție) de 604 milioane lei și o durată de realizare de 36 de luni din care primele 6 luni pentru proiectare. Licitația este lansată cu o clauză suspensivă, adică investiția nu are indicatorii tehnico economici aprobați de Guvern.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Procedura de atribuire este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de publicarea Hotararii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 și Hotărârii Guvernului nr. 395/2016, Consiliul Judetean Prahova în calitate de Autoritate Contractantă precizează că va încheia contract cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate din Programul Operational de Transport 2021-2027”, se arată în SEAP.

Trasul propus pentru Centura Bușteni – Azuga

Datele Tehnice:

Centura Bușteni – Azuga are o lungime totală de 9,434 kilometri, urmărește în principal cursul Văii Prahovei, similar DN 1 pornește din intersecția cu breteaua de descărcare a Autostrăzii A3 între Sinaia și Poiana Țapului și DN 1 la km 127 +600 m, are un traseu adiacent acestuia pe partea stângă, trece pe sub DN 1 la km 134 și calea ferată București – Brașov după care reintră pe DN 1 la km 136 arată expertiza tehnică din noiembrie 2022 pe care a consultat-o Economedia.

Memoriul tehnic pe care l-a realizat proiectantul Irimat propune 10 poduri peste râul Prahova, un pod peste pârâul Jepilor, câte două pasaje peste râul Prahova și Calea Ferată (Magistrala 300) și două subtraversări: strada Zamorei și DN 1 – CF București – Brașov. De asemenea, la km 9 al centurii, la Azuga, va fi realizat un semitunel. Viteza de proiectare a drumului, specific pentru clasa III și zona de munte este de 60 km/h.

Tunel pe sub DN 1 și Magistrala CFR București – Brașov

Tunelul care va fi construit pe sub DN 1 și Calea Ferată București – Brașov va avea o lungime totală de 90 de metri, arată propunerea tehnică:

Semitunel la intrare în Azuga 

Semitunelul de lângă stația CFR Azuga va avea o lungime totală de 200 de metri.

Ofertele pot fi depuse până la data de 23 februarie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. E o guma de mestecat pentru C. J. Prahova.
    😁
    Acesta va fi in centrul scandalurilor din infrastructura rutiera.
    Pentru nerealizari, tergiversari, amânări, reluări licitație timp de 5 sau 10 ani cat va dura acest calvar.
    😵
    Despre incompetenți care conduc C.J. Ph se stie si nu sunt semne ca dupa următoarele alegeri va fi altfel.
    Tot nemancatii, fomistii vor ajunge sa se ocupe de marea centura de 9 km si 10 poduri.
    In final va fi o centura in zig zag pentru 9 km, un fel de raliu peste Râul Prahova!
    🤧
    “Niste țărani” era titlul unei cărți care ar sintetiza anvergura zig zagului de pe Valea Plângerii!
    😩

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.