Firma de proiectare TPF Inginerie a câștigat contractele pentru supervizarea lucrărilor de modernizare pe primele două loturi ale liniei de tren Caransebeș – Timișoara – Arad, proiect finanțat prin PNRR, a transmis joi compania CFR Infrastructură. Pentru primul lot, Caransebeș – Lugoj cu o lungime de 40 de kilometri, contractul de proiectare și execuție a fost câștigat de Astaldi în iunie 2022, dar încă nu a fost semnat din cauza contestațiilor. Pentru lotul 2, Lugoj – Timișoara Est (54 km), contractul a fost semnat la sfârșitul lunii noiembrie cu spaniolii de la FCC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cele două contracte pentru consultanța și supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție au o valoare de 28 de milioane lei și o durată de 103 luni care include și perioada garanției.

„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat ofertele câștigătoare pentru serviciile de consultanță și supervizare a proiectării şi execuţiei lucrărilor pe LOTURILE 1 și 2, aferente obiectivului de investiții „Modernizarea liniei de cale ferată CARANSEBEȘ – TIMIȘOARA – ARAD”. TPF INGINERIE SRL a fost desemnată câștigătoare pentru ambele LOTURI, cu o ofertă în valoare de 14.310.938,75 lei, fără TVA pentru LOTUL 1 CARANSEBEȘ – LUGOJ, respectiv 14.248.984,25 lei, fără TVA oferta pentru LOTUL 2 LUGOJ – TIMIȘOARA EST, contractele de achiziţie publică urmând a fi semnate de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii. Menționăm faptul că, în cadrul celor două contracte, Consultantul/Supervizorul va coordona, va asigura consultanță și supervizare în cadrul celor două etape ale contractelor, respectiv proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, aferente secțiunilor de cale ferată de pe LOTUL 1 și LOTUL 2, conform prevederilor HG nr. 1/2018, pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice. De asemenea, va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare”, arată compania.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Contractele pentru modernizare și electrificare au o durată de 42 de luni, 6 pentru proiectare și 36 pentru execuție.

Prin PNRR, Ministerul Transporturilor poate atrage o finanțare de peste 3 miliarde de euro pentru modernizarea a 300 de kilometri de linie magistrală, M 100 Caransebeș – Timișoara – Arad și M 300 Cluj – Oradea – Frontieră Ungaria. Cu excepția Lotului 1 Caransebeș – Lugoj, restul de 7 loturi de pe M 100 și M 300 au contracte de modernizare și electrificare semnate.