OpenAI a extins disponibilitatea planului ChatGPT Plus, care poate fi acum contractat şi în România, scrie News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

ChatGPT Plus este disponibil în România, conform unei notificări afişate utilizatorilor care accesează chatbot-ul celor de la OpenAI de pe teritoriul României.

Planul promite o serie de facilităţi suplimentare utilizatorilor – acces la orice oră, chiar şi când serverele sunt foarte ocupate, timpi mai mici de răspuns şi acces prioritar la cele mai noi funcţii şi experimente.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

OpenAI nu a adaptat preţul abonamentului la diferitele pieţe în care-l vinde, astfel că şi în România acesta costă 20 de dolari pe lună, la fel ca şi în alte ţări.

Lansat pe 30 noiembrie 2022, ChatGPT a creat senzaţie, în ciuda faptului că răspunsurile sale includ şi multe informaţii incorecte şi că datele acestuia se opresc în urmă cu doi ani, neputând oferi informaţii recente.

În luna ianuarie, conform unei estimări, peste 100 de milioane de oameni au avut măcar o scurtă discuţie cu chatbot-ul dezvoltat de OpenAI.

Succesul acestuia a dus la precipitarea lucrurilor pentru Microsoft, Google şi alte companii. Microsoft a decis să implementeze rapid tehnologia dezvoltată de OpenAI în Bing şi alte produse ale companiei, iar Google s-a grăbit să iasă cu chatbot-ul Bart, chiar dacă asta a însemnat pierderea a 100 de miliarde de dolari.