Un nou blocaj pe „Autostrada Sudului” Filiași – Lugoj: Contestație depusă pentru Lotul 3 Domașnea – Caransebeș. Niciun contract semnat la un an de la noua licitație

Filiasi-Lugoj

Compania de Drumuri și proiectantul Egis nu pot semna contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate pe Lotul 3 al „Autostrăzii Sudului” Filiași – Lugoj după ce Proiect – Consult Regiunea Transilvania a depus contestație în ultima zi admisă.

Astfel, la un an de la noua licitație pentru proiectarea preliminară a drumului de mare viteză Filiași – Lugoj, CNAIR nu reușește să semneze nici măcar un contract din cele 4 loturi. Este un eșec în mandatul Grindeanu – Pistol, care au susținut/decis anularea licitației anterioare din mandatul Drulă invocând, pe lângă noul traseu Craiova – Filiași, durata prea mare pentru proiectarea „la cheie” a întregului Drum Craiova – Lugoj (contract câștigat de Egis). 

Egis a câștigat pe 31 martie 2023, după reevaluare contractul pentru Studiul de Fezabilitate al lotului Domașnea – Caransebeș (lotul 3) al drumului de mare viteză Filiași – Lugoj. Contractul pentru lotul 3 cu o lungime estimată de 45 km are o durată de 24 de luni, din care 22 pentru Studiul de Fezabilitate: „Vineri, 31.03.2023, ca urmare a finalizării procesului de reevaluare a ofertelor în conformitate cu dispozițiile Deciziei Civile nr. 7/2023, pronunțată de Curtea de Apel București în data de 02.02.2023 și ale Deciziilor CNSC nr. 2778/C1/2849, 2851/29.12.2022, au fost transmise comunicările de rezultat pentru procedura de atribuire a contractului având ca obiect “Elaborare Studiu de Fezabilitate “DRUM DE MARE VITEZĂ DOMAȘNEA – CARANSEBEȘ””, fiind astfel finalizat procesul de evaluare și pentru ultima procedură de achiziție publică din cadrul obiectivului de investiții Drum de mare viteză FILIAȘI – LUGOJ. Oferta declarată câștigătoare este cea depusă de către Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL SAS – PRIMACONS GROUP SRL – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL – ECO GEODRUM SRL având un preț de 21.778.158,96 Lei fara TVA”, arată Compania de Drumuri.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Contractul pentru lotul 4 Caransebeș – Lugoj ar putea fi primul semnat după ce firma DP Consult și-a retras contestația (firma înființată de fostul director general CNAIR/CNADNR, Mircea Pop).

Prima procedură pentru proiectarea completă a Drumului de mare viteză Craiova – Lugoj a fost lansată pe 1 iunie 2021 în mandatul ministrului Cătălin Drulă (43 de luni SF+ proiect tehnic), Egis a câștigat contractul, dar CNAIR a anulat procedura în mandatul ministrului Grindeanu și a lansat licitații pentru patru secțiuni.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Niciun contract din cele 4 loturi.
    Marcă inregisitrată de CNAIR!
    Moartea autostrazilor!

  2. Noul ministru al transporturilor este jucator si incetineste lucrurile atat cat trebuie, pana cand se intampla ce trebuie. Dar nu e ministrul, este un intreg sistem, altfel cum va imaginati ca un om care intermedia adoptii a ajuns presedinte. Pacat ca in spatele unor jocuri se afla un popor si destine, copii care traiesc fara parinti cu durere in suflet si cu fara liniste sufleteasca.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.