Doi constructori au depus oferte pentru modernizarea Gării Bușteni, stație construită în 1890. Se repară tunelul pietonal și se prelungesc peroanele

Trenurile Zăpezii CFR Sursa CFR Călători captură youtube

CFR Infrastructură a primit două oferte la contractul pentru modernizarea Gării Bușteni, stație construită în 1890. Contractul pentru modernizarea Gării Bușteni are o valoare de 10 milioane lei, iar marți, 6 iunie, au depus oferte asocierile CMA CONSTRUCT DEVELOPMENT (Leader),SC VELMANIT IMPEX SRL respectiv GDO MOV IMPEX S.R.L. (Leader),Omega Cert Sistem SRL.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Este un contract de proiectare și execuție cu o durată de 24 de luni, 6 pentru etapa de proiectare și 18 luni pentru execuție, iar printre lucrările care vor fi efectuate se numără reabilitarea clădirii pentru călători, a tunelului pietonal și prelungirea peroanelor intermediare cu 100 de metri.

Prima clădire a Gării Bușteni a fost construită în 1879, în timpul Regelui Carol I, dar actuala clădire a fost deschisă în 1890. Are trei corpuri principale și o arie desfășurată de 697 mp. Obiectivul principal este cel de modernizare a stației de cale ferată pentru aducerea acesteia la standardele cerințelor europene, prin îmbunătățirea serviciilor pentru călători, adaptarea la normele privind persoanele cu dizabilități. Aceasta presupune o revizuire a structurii de rezistență, finisajelor și înlocuirea instalațiilor aferente, potrivit caietului de sarcini pe care l-a consultat Economedia.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„Lucrările au ca scop îmbunătățirea condițiilor de exploatare în stații și furnizarea de servicii de calitate pentru călători. Lucrările de reabilitare a Stației CF Bușteni care urmează a se executa sunt urmatoarele: amenajarea pieței gării și a zonelor adiacente clădirii de călători, reabilitarea clădirii de călători conform recomandărilor expertizei tehnice; realizarea unei noi construcții, adiacența clădirii de călători în cap Y, amenajarea grupului sanitar pentru călători; prelungirea peroanelor intermediare cu 100 m și reabilitarea stratului de uzură al peroanelor existente, reparația gardului de protecție existent care va fi extins pe lungimea peroanelor nou proiectate, reabilitarea copertinelor existente, reabilitarea tunelului pietonal existent, complectarea (sic!) instalațiile de telecomunicatii existente cu cele noi propuse, lucrări de amenajare provizorie a anumitor spații, până la definitivarea celor noi”, conform informațiilor din SEAP.

Magistrala CFR București – Brașov este modernizată pentru viteza de 140 km/h până la Predeal. Pentru secțiunea Predeal – Brașov, CFR Infrastructură a ales varianta tunelului de 10 kilometri (detalii aici). Tunelurile dintre Predeal și Brașov au fost construite în urmă cu aproape un secol și jumătate (1876-1878), iar trenurile ating o viteză maximă de 50 km/h, declivitatea fiind de 25‰.