Regio Călători se retrage de pe ruta feroviară către Aeroportul Otopeni, la numai jumătate de an de la lansare

tren, cfr, aeroportul otopeni Sursa foto: G4

Regio Călători, cel mai mare operator feroviar privat, se retrage de la 1 iulie de pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Otopeni. Astfel, ruta va mai fi operată doar de CFR Călători și de Transferoviar Călători. Economedia a scris recent că un tren de Otopeni transportă în medie 14 călători pe zi, deși are capacitate de 70 sau 110 de călători.

„Stimați călători, În data 30.06.2021 trenurile R-E 16057, R-E 16056, R-E 16059 și R-E 16058 în relația București Nord Gr A – Aeroport H. Coandă T1 și retur se anulează. Începând cu data 01.07.2021, trenurile Regio Călători în relațiile: București Nord Gr A – Aeroport H Conda T1 și retur; București Nord Gr A – Ploiești Sud și retur NU MAI CIRCULĂ”, arată un anunț al Regio Călători.

Anunțul Regio Călători vine în contextul în care ministrul Transporturilor anunța, la jumătatea lunii iunie, că peste 1.000 de pasageri pe zi circulaseră, în ultima săptămână, cu trenul între Gara de Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni).

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Astfel, potrivit calculelor Economedia, un singur tren transportă în medie 14 călători, în contextul în care pe această rută circulă zilnic 72 de trenuri, cu capacitate de 70 de locuri sau de 110 locuri.

Linia ferată dintre Gara de Nord și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București a fost inaugurată în data de 13 decembrie 2020. Legătura era asigurată de 72 de trenuri (36 de perechi), care aparţin SNTFC CFR Călători, Regio Călători şi Transferoviar Călători.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Pas cu Pas!
    Se retrag!
    Asa cum am mai zis nu calea ferată e solutia de deplasare la Aeroport!
    Toate marile capitale au legaturi cu metroul a centrului cu aeroportul!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.