Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede în valoare de peste 100 de milioane de dolari, de la Crypto.com

formula 1 cursa masina sursa foto: Pexels

Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede în valoare de peste 100 de milioane de dolari, prin intermediul unui acord cu Crypto.com, o platformă care permite utilizatorilor să cumpere şi să vândă astfel de monede, transmite CNBC.

Termenii acordului nu au fost dezvăluiţi, dar persoane apropiate situației au declarat că acordul pe termen de cinci ani este de peste 200 de milioane de dolari.

În cadrul acordului, Crypto.com va obţine prezenţa brandului său la evenimentele F1, inclusiv la formatul de calificări Sprint, care va fi utilizat la unele curse pentru a stabili poziţiile de start ale maşinilor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Crypto.com va primi şi sloturi de pistă la cursele de F1, pentru restul sezonului.

Compania va introduce, de asemenea, un nou premiu la Marele Premiu al Belgiei de F1, din luna în august, şi va deveni partenerul său NFT.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Acordul cu Crypto.com va intra în vigoare pe 17 iulie, cu o zi înainte de Marele Premiu al Marii Britanii din 2021, la Circuitul Silverstone din Anglia.

Directorul parteneriatelor comerciale ale F1, Ben Pincus, a declarat într-un comunicat că organizaţia de curse va folosi expertiza Crypto.com ”în timp ce explorăm lumea criptomonedelor, o zonă care ne interesează foarte mult”.

Crypto.com afirmă că are peste 10 milioane de utilizatori pe platforma sa şi că are o aplicaţie disponibilă pentru dispozitivele Apple şi Android. Compania realizează venituri din taxele de tranzacţionare şi are şi alte parteneriate sportive, inclusiv cu echipa de F1 Aston Martin şi franciza Ligii Naţionale de Hochei, Montreal Canadiens.

F1 este deţinută de Liberty Media Corporation, care a achiziţionat-o în 2016, pentru 4,4 miliarde de dolari.

F1 a folosit agenţia sportivă Creative Artists Agency pentru a negocia acordul.

”Aşteptăm cu nerăbdare mulţi ani de inovaţie împreună. Suntem, de asemenea, încântaţi să colaborăm cu F1 în dezvoltarea NFT-urilor exclusive, conectând fanii la sport în moduri noi şi inovatoare ”, a spus cofondatorul şi CEO-ul Crypto.com, Kris Marszalek, despre acordul cu F1.

sursa: News.ro, sursa foto: Pexels