Elon Musk face eforturi pentru a schimba modul în care apar linkurile de ştiri pe platforma sa de social media X, numită anterior Twitter, într-o mişcare care ar putea submina capacitatea editorilor de ştiri de a atrage audienţă, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.
X intenţionează să elimine leadul/textul, păstrând în acelaşi timp doar imaginea principală din linkurile către articolele de ştiri partajate pe platformă, a spus Musk într-o postare.
Mişcarea este probabil o încercare a lui Musk de a-i determina pe utilizatori să petreacă mai mult timp pe X şi de a-i împinge să opteze pentru serviciul de abonament pentru mai multe detalii.
Nu este clar cum va afecta această mişcare agenţii de publicitate de pe platforma despre care Musk a susţinut în iulie că avea 540 de milioane de utilizatori lunar.
În prezent, linkurile de ştiri apar în cronologia utilizatorilor sub formă de ”carduri” împreună cu o imagine, o adresă sursă şi un text prescurtat.
Un astfel de ambalaj ajută la atragerea de clicuri şi îi ajută pe editori să câştige cititori. Dar, cu linkurile scurtate, utilizatorii ar putea ajunge să scrie ceva text împreună cu postările lor şi, în cele din urmă, ar putea lua în considerare serviciul premium al X, care permite o singură postare de până la 25.000 de caractere.
Odată cu schimbările, Musk prezintă X ca o platformă mai relevantă pentru creatorii de conţinut. Abonaţii premium pot posta acum videoclipuri mai lungi, postările lor sunt afişate mai sus şi primesc, de asemenea, o parte din veniturile din publicitate.